English

انهدام شبکه ساماندهی اغتشاشات و خرابکاری در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان جزییات بیشتری از این عملیات و انهدام این شبکه ارائه کرد.

انهدام شبکه ساماندهی اغتشاشات و خرابکاری در گیلان

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار " عزیزاله ملکی " فرمانده نیروی انتظامی گیلان، روز جمعه در این رابطه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی رصد مستمر فضای مجازی تعدادی صفحه مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و همچنین تحریک افراد برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی را شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان های رشت، رضوانشهر، املش، فومن، لاهیجان، صومعه سرا، رودسر، لنگرود و آستانه اشرفیه شناسایی شد، افزود: متهمان با هماهنگی قضائی در مخفیگاه‌شان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی آلات و ادوات ارتکاب جرم کشف شد، بیان کرد: گردانندگان این صفحات فضای مجازی در حال برنامه‌ریزی برای تجمع، اغتشاش آفرینی و تحریک افکار عمومی برای ایجاد ناامنی بودند که صفحات آنان مسدود و از دسترس خارج شد.
وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه برخی از افراد برای ایجاد ناامنی مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه