English

ویزه اربعین ۶:

عملکرد مواکب گیلان روزانه رصد می شود

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین گیلان گفت: ۷ نفر از مدیران استان و جمعی از کارشناسان حوزه‌های مختلف تمامی فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و زیرساختی اربعین حسینی ۱۴۰۲ را روزانه نظارت می‌کنند.

عملکرد مواکب گیلان روزانه رصد می شود

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، علی بهرامیان، رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین گیلان گفت: براساس تاکید کمیته ارزیابی ستاد مرکزی اربعین، نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های ستاد مرکزی اربعین و اعلام فوری نواقص و مشکلات به مرکز، تدوین گزارش نهایی اقدامات در پایان ماموریت به کمیته نظارت مرکزی و احصای مشکلات و انتقال آن به کمیته مرکزی از وظایف کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین گیلان است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان به تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین استان با حضور ۷ نفر از مدیران گیلان اشاره و تصریح کرد: این افراد در زیرمجموعه خود

کارشناسان متعددی را انتخاب کرده‌اند تا با توجه به گستردگی نظارت و بازرسی، خدمات بهتری به زوار اربعین حسینی ارائه دهند.

علی بهرامیان همچنین از راه اندازی سامانه منتاک خبرداد و گفت: تمامی طرح‌های عمرانی و زیرساختی اربعین دقیق از طریق این سامانه مورد نظارت قرار می‌گیرد.
 
رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین گیلان، احصای چالش‌ها و مشکلات با نگاهی به مشکلات سال‌های گذشته، شاخص‌های ارزیابی برای نظارت بر مواکب و عملکرد کمیته‌های استانی را مهم‌ترین اقدامات انجام شده این کمیته اعلام کرد. 

علی بهرامیان با بیان اینکه اعزام گروه‌های بازرسی همراه با فرم‌های ارزیابی از اول مرداد شروع شده است، گفت: فعالیت نظارت‌ها به صورت روزانه برقرار است.

وی تصریح کرد: برای ارزیابی موکب‌ها تعدادی از همکاران دستگاه‌های مختلف انتخاب شده اند تا با فرم‌های ارزیابی در طول سفر همراه با زوار از داخل مرز‌های کشور تا مسیر پیاده‌روی در کشور عراق فعالیت‌های موکب‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند. 

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین گیلان، نصب بارکد‌های ارتباط با سایت ستاد اربعین گیلان برای بیان پیشنهادات و انتقادات از الزامات هر موکب دانست و افزود: زائران می‌توانند، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۱۱ اعلام کنند، ضمن اینکه گروه‌های بازرسی و نظارت مرتب فعالیت‌های موکب‌ها را رصد می‌کنند و جمع‌بندی نهایی ارزیابی‌ها پس از مراسم اربعین به مردم ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه