English

ویژه اربعین ۴:

سامانه اربعین در گیلان راه اندازی شد/ دسترسی به اطلاعات موکب‌های ایرانی

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آمار ستاد اربعین گیلان گفت: این سامانه برای ارتباط سریع‌تر و بهتر با زوار در پیام رسان‌های ایرانی کانال‌های اطلاع رسانی اربعین گیلان راه‌اندازی شده است.

سامانه اربعین در گیلان راه اندازی شد/ دسترسی به اطلاعات موکب‌های ایرانی

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عبداللهیان، رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آمار ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه اطلاعات مربوط به موکب‌های ایرانی نیز در سامانه اربعین گیلان در دسترس مردم قرار گرفته است، گفت: در این بخش، اطلاعات مربوط به ظرفیت اسکان و تغذیه موکب‌های ایرانی و محل قرار گرفتن موکب‌ها و همچنین شماره حساب و شبای موکب‌های گیلان برای پرداخت نذورات و کمک‌ها در اختیار زائران قرار می‌گیرد.
عبداللهیان با بیان اینکه این سامانه برای ارتباط سریع‌تر و بهتر با زوار در پیام رسان‌های ایرانی کانال‌های اطلاع رسانی اربعین گیلان راه‌اندازی شده است افزود: این سامانه نسبت به سال‌های گذشته دارای امکانات جدیدی است و با برخی سامانه‌های دیگر مثل سامانه ثبت احوال نیز در ارتباط است و گاهی فقط مشکلات مربوط به ثبت نام در سامانه سماح به اینترنت و ارسال پیامک ارتباط دارد و این سامانه را دچار اختلال می‌کند.
وی گفت: علی رغم پیش بینی پهنای باند مورد نیاز سامانه سماح، کار ثبت نام خود را در این سامانه به روز‌های پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه