English

ویژه اربعین۳:

تجهیز زیرساخت‌های ارتباطی برای زائران گیلانی اربعین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از فراهم شدن زیرساخت ارتباطات پایدار برای زائران گیلانی اربعین در سفر به کربلای معلا خبر داد.

تجهیز زیرساخت‌های ارتباطی برای زائران گیلانی اربعین

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان  امروز گفت : زیرساخت‌های مناسب برای ایجاد ارتباطات پایدار صوتی و اینترنتی برای زائران گیلانی اربعین در مسیر پیاده روی و پایانه‌های مرزی تا مرز‌های خروجی کشور فراهم شده است.
فرزاد توکلی افزود: استقرار سایت‌های سیار اپراتور‌های تلفن همراه در مرز‌های خروجی و دفتر‌های خدمات امور مشترکین اپراتور‌ها با هدف تعویض سیم کارت، اعلام مفقودی، تنظیمات رومینگ و خرید بسته‌های مورد نیاز زائران، ایجاد باجه‌های پستی برای اشیاء گمشده و ارائه خدمات ارزی از طریق پست بانک در پایانه‌های مرزی کشور از خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برقراری ارتباطات پایدار زائران اربعین حسینی است.

وی همچنین از ارائه‌ی خدمات ارتباطی به زائران اربعین در مسیر خارج از مرز‌های کشور خبر داد و گفت: این خدمات در ۲ بخش قبل از پایانه‌های مرزی با استقرار بالن‌های پشتیبانی اینترنتی با همکاری سازمان فضایی ایران و مسیر پیاده روی بعد از پایانه‌های مرزی تا کربلا، از طریق اپراتور‌های تلفن همراه در عراق در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با بیان اینکه قرار است وزارت ارتباطات عراق سیم کارت رایگان در اختیار زائران ایرانی قرار دهد، افزود: اپراتور‌های تلفن همراه، اینترنت رایگان زائران را در مبادی خروجی تامین می‌کنند و زائران می‌توانند از مرز خروجی تا کربلا با فعال کردن رومینگ تلفن همراه و یا تهیه سیم کارت‌های اپراتور‌های عراقی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه