English

تلفن همراه پرده از جنایات مربی فوتبال آمریکایی برداشت

یک مربی فوتبال در ایالت تِنسی آمریکا پس از جا گذاشتن تلفن همراهش در یک رستوران و پیدا شدن تعداد زیادی ویدئوی تجاوز به چندین کودک و نوجوان در این گوشی‌، بازداشت و به کودک‌آزاری متهم شد.

تلفن همراه پرده از جنایات مربی فوتبال آمریکایی برداشت

به گزارش خبرگزاری موج، پلیس ایالت تنسی اعلام کرد که یکی از کارکنان رستورانی در این ایالت در تاریخ ۲۲ ژوئن یک دستگاه تلفن همراه در این رستوران پیدا کرده و پس از باز کردن گوشی برای یافتن صاحب آن، با تعداد زیادی ویدئوی تجاوز جنسی به پسران خردسال غافلگیر شده و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد.

پلیس تنسی پس از یافتن هویت مالک گوشی، فردی به نام کامیلو هورتادو کامپوس، ۶۳ ساله را به اتهام تجاوز به دست کم ۱۰ کودک و نوجوان بازداشت می‌کند. کارآگاهان پس از دسترسی به تمام محتویات گوشی، صدها تصویر و ویدئو پیدا کرده‌اند که مظنون را در حال تجاوز به پسرانی ۹ تا ۱۷ ساله نشان می‌دهد که هیچکدام هوشیار به نظر نمی‌رسند.

به گفته پلیس، کامپوس به بهانه جذب بازیکن برای تیم فوتبال خودش، دائما به محل بازی کودکان در منطقه‌ «فرانکلین» رفته و پس از فریب کودکان و نوجوانان، با خوراندن داروی بیهوشی، به آنها تجاوز می‌کرده است.

پلیس تاکنون هویت دو نفر از قربانیان را تعیین کرده و در تلاش برای یافتن هویت سایرین است. در ایالت تنسی، تجاوز به کودکان، جرم درجه یک به‌شمار رفته و دست کم ۲۵ سال حبس در پی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه