English

ایجاد فرصت شغلی برای ۱۹ هزار مددجو کمیته امداد در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از فراهم آوری فرصت شغلیایح برای بیش از ۱۹ هزار در سطج استان خبر داد و گفت: امسال برای ۱۹ هزار و ۷۵۰ مددجوی کمیته امداد گیلان با اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار شغل ایجاد خواهد شد.

ایجاد فرصت شغلی برای ۱۹ هزار مددجو کمیته امداد در گیلان

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان یکی از اهداف این نهاد انقلابی در سطح کشور است، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در طی چند سال گذشته از هیچ تلشای برای ایجاد فرصت شغلی برای افراد دریغ نکرده و در این امر موفق بوده است.

وی از فراهم آوری فرصت شغلیایح برای بیش از  ۱۹ هزار در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به وظیفه‌ی این نهاد در توانمندسازی مددجویان و ایجاد درآمد پایدار برای آن‌ها ، امسال برای ۱۹ هزار و ۷۵۰ مددجوی کمیته امداد گیلان با اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ادامه‌دار بودن ایجاد اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: مشاوره شغلی، استعدادسنجی، آموزش، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، هدایت شغلی، نظارت و پشتیبانی از جمله اقدامات این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان است.

اهرابی یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) را توسعه صنایع بومی در گیلان دانست و تصریح کرد: ایجاد شبکه‌ای از مشاغل بومی و پُردرآمد و تلاش برای تکمیل زنجیره صنایع و مهارت آموزی مددجویان از جمله اقدامات کمیته امداد برای گسترش و احیاء صنایع بومی استان و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان این نهاد است.

وی همچنین با اشاره به ایجاد اشتغال برای مددجویان به کمک سرمایه گذران و خیران، افزود:از ظزفیت جهادگران، کانون‌های کارآفرینی و مراکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی برای تحقق این امر استفاده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه