English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

تزریق بیش از یک میلیون دز نوبت سوم واکسن کرونا در گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی گفت و گویی با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون کووید-۱۹ از تزریق بیش از یک میلیون دز نوبت سوم این واکسن در سرتاسر استان، خبر داد.

تزریق بیش از یک میلیون دز نوبت سوم واکسن کرونا در گیلان

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به تاثیر تکمیل دزهای واکسیناسیون کووید-۱۹ در افزایش ایمنی فردی و جمعی اظهار کرد: با همکاری قابل تقدیر مردم استان، تاکنون بیش از یک میلیون دز نوبت سوم واکسیناسیون کووید-۱۹ در سطح استان گیلان تزریق شده است که نیاز است همچنان این روند ادامه یابد.
وی افزود: تاکنون در استان گیلان بیش از پنج میلیون و ۲۲۰ هزار دز واکسن کووید-۱۹ تزریق شده است و همراهی مردم در تکمیل دزهای واکسن کرونا کمک کرده که گیلان از موفق ترین استان های کشور در اجرای فرایند واکسیناسیون کووید-۱۹ باشد.
معاون بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی هم باید کماکان مورد توجه مردم و مسافران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با وجود دریافت واکسن کووید-۱۹، نباید این تصور ایجاد شود که امکان ابتلا به کرونا برای افراد از بین رفته است در حالی که در کنار دریافت دزهای کامل واکسن، همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، شستن دست ها و پرهیز از حضور طولانی مدت در میهمانی ها باید در اولویت قرار گیرد.
حیدرزاده ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همکاری هر چه بیشتر مردم هر چه سریعتر شیوع کووید-۱۹ در سطح کشور و استان گیلان بیش از پیش کنترل شود.
گفتنی است؛ تاکنون بیش از دو میلیون و ۱۷۲ هزار دز واکسن نوبت اول، بیش از دو میلیون و ۴۵هزار دز واکسن نوبت دوم و یک میلیون دز واکسن نوبت سوم کووید-۱۹ در استان گیلان تزریق شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه