English

رئیس پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای خروجی گیلان نیمه سنگین اما روان است

رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه ترافیک در محورهای منتهی به رشت و محور رشت - قزوین و رودبار از جمله فومن - سراوان، سنگر - سیاهکل و رشت - امامزاده هاشم نیمه سنگین است، افزود: در گردنه حیران محور آستارا - اردبیل نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

ترافیک در محورهای خروجی گیلان نیمه سنگین اما روان است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سرهنگ جاور صفاری، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محورهای خروجی استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به اتمام موج اول سفرهای نوروزی از ابتدای امروز شاهد بازگشت مسافران به استان های خودشان بودیم لذا ترافیک در محور رشت - قزوین به ویژه محدوده سراوان - امامزاده هاشم و رودبار نیمه سنگین و پر حجم، اما روان است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محورهای منتهی به رشت و محور رشت - قزوین و رودبار از جمله فومن - سراوان، سنگر - سیاهکل و رشت - امامزاده هاشم نیمه سنگین است، افزود: در گردنه حیران محور آستارا - اردبیل نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

رئیس پلیس راه گیلان ، با اشاره به ترافیک نیمه سنگین اما روان در بزرگراه لنگرود به لاهیجان و آستانه اشرفیه، اضافه کرد: سایر محورهای گیلان نیز متاثر از حضور مسافران شلوغ و پرتردد است.

صفاری، از ورود بالغ بر ۷۱۹ هزار خودرو به استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: طی مدت مذکور پنج نفر بر اثر حوادث رانندگی در محورهای گیلان جان باختند و ۷۸ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به کاهش تصادفات رانندگی، یادآور شد: به رانندگان توصیه می کنیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند. افرادی که قصد بازگشت به استان های خود را دارند نیز سفر خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی بپرهیزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه