English

سرهنگ حسین میش‌مست:

ترافیک سنگین در جاده های خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: از مسافران درخواست می شود تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی در طول جاده‌ها تردد کرده و از رانندگی در مواقع خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

ترافیک سنگین در جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: هم اکنون ترافیک در خروجی‌های مشهد سنگین و در ورودی‌های این کلانشهر نیمه‌سنگین است.

سرهنگ  میش‌مست در ادامه این اطلاع رسانی اظهار کرد: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد - چناران، سبزوار، تربت‌حیدریه و نیشابور است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی متذکر شد: از ابتدای سال نو تاکنون میزان تردد در ورودی‌های استان ۵۲ درصد و در خروجی‌های استان ۶۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی در ادامه یادآور شد و گفت : همچنین در این مدت تردد خودرو در ورودی‌های مشهد ۳۷ درصد و در خروجی‌های مشهد ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته ‌است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۴ متوفی، ۱۱ فقره تصادف جرحی با ۲۰ مصدوم و ۱۰ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های خراسان رضوی  رخ داده‌است.

سرهنگ میش‌مست با تاکید مجدد خاطرنشان کرد: از مسافران درخواست می شود تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی در طول جاده‌ها تردد کرده و از رانندگی در مواقع خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه