English

استاندار در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه‌های گیلان خواستار شد؛

روسای دانشگاه ها دانشجویان نخبه به شورای مشورتی جوانان معرفی کنند

استاندار گیلان بینش بالای سیاسی دانشجویان را از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواند و به رئیسان دانشگاه‌های استان تکلیف کرد که هرچه سریعتر، دانشجویان نخبه را برای عضویت در شورای مشورتی جوانان به استانداری معرفی کنند.

روسای دانشگاه ها دانشجویان نخبه به شورای مشورتی جوانان معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی عصر امروز (یکشنبه) در نشست صمیمی‌ با تشکل های دانشجویی دانشگا‌ه های استان گیلان که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد؛ با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهیدان و امام خمینی(ره) افزود: مسئولان اجرایی هم باید روحیه نقدپذیری داشته باشند، چرا که مسئول بودن، همان پاسخگو بودن در مقابل مطالبات مردمی است و در پی آن رفع اشکال و اصلاح امور صورت می پذیرد.

وی تربیت و تقویت  نسل انقلابی را اولویت دولت سیزدهم دانست و گفت: اندیشه، تفکر و خلاقیت جوانان دانشگاهی باید مورد توجه قرار گرفته تا با حمایت و به کارگیری از این نسل ارزشمند ایران اسلامی در اداره کشور، تحول به نفع مردم ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به رئیسان دانشگاه‌های گیلان تکلیف کرد از هر دانشگاه یک جوان نخبه به نمایندگی از سایر دانشجویان برای عضویت در  شورای مشورتی را در اسرع وقت معرفی کنند.

عباسی در ادامه با برشمردن برکات استقرار نظام اسلامی در ایران، تصریح کرد: دانشجویان ما به عنوان نسل اهل علم و دانش با مطالعه ، بینش سیاسی بالا و بصیرت، نسبت به مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... اهتمام ویژه دارند و در جهت شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی دغدغه مند هستند.

وی توجه به مباحث فرهنگی را پیش‌قراول موفقیت در همه امور جامعه دانست و اظهار کرد: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا با تأسی از امام حسین (ع) و منویات امام راحل پیام انقلاب اسلامی را با کار فرهنگی به گوش جهانیان رساند و دانشجویان نیز همیشه با پیروی از ولایت فقیه، سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند.

استاندار گیلان

استاندار در ادامه با اشاره به انتقاد برخی دانشجویان درباره تغییر نکردن بعضی از مدیران دولت قبل در گیلان گفت: روند انتصابات شتاب بیشتری می‌گیرد و بدانید که همه کار‌ها در این خصوص انجام شده است.

عباسی بر لزوم چابک سازی تیم خدمت دولت سیزدهم در گیلان تأکید و اضافه کرد: به‌عنوان خادمان ملت در استان بر اساس برنامه تحولی، در حال حرکت و پاسخگوی مردم هستیم.

وی همچنین با یادآوری سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری به گیلان، برخی مصوبات این سفر در بخش های توسعه ای استان را برشمرد و تأکید کرد که آزادسازی سواحل، یکی از این مصوبات بود و دیگر تصمیمات را که در جلسه شورای اداری استان با حضور آیت الله دکتر رئیسی اتخاذ شد، به زودی از طریق رسانه ها، به اطلاع مردم می رسانم.

در این نشست که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید؛ جواد غلامی به نمایندگی از هیأت دانشجویی از دانشگاه گیلان، فرزام قنبری به نمایندگی از کانون های فرهنگی دانشجویی استان از دانشگاه آزاد اسلامی، فاطمه رضازاده به نمایندگی از بسیج دانشجویی استان از دانشگاه پیام نور، محمد جوکار به نمایندگی از انجمن اسلامی دانشجویی از دانشگاه گیلان، سید احسان موسوی به نمایندگی از جامعه اسلامی دانشجویان استان از دانشگاه علوم پزشکی، سیده فاطمه شفیعی به نمایندگی از شورای صنفی دانشجویان از دانشگاه گیلان، میلاد فدایی به نمایندگی از انجمن های علمی دانشجویان استان از دانشگاه گیلان و رامتین ترابی به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان در این جلسه درباره موضوعات مختلف مرتبط با کشور، استان و امور دانشجویی صحبت کردند.

استاندار گیلان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی