English

آیت الله رئیسی در بدو ورود به گیلان:

مصوبات حل مشکلات گیلان در جلسه شورای اداری اعلام می شود

آیت الله رئیسی در بدو ورود به گیلان گفت: امروز مصوبات حل مشکلات گیلان در جلسه شورای اداری اعلام می شود.

مصوبات حل مشکلات گیلان در جلسه شورای اداری اعلام می شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر به همه گیلانیان گفت: استان گیلان از لحاظ اقتصاد دریامحور و گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان بسیاری از مشکلات استان از جمله مشکل بیکاری را که امروز خانواده‌ها را نگران کرده، حل کرد.

سید ابراهیم رییسی افزود: قصد داریم حل مشکل معیشت مردم و مسائل فرهنگی و اجتماعی که در استان وجود دارد را به جد دنبال کنیم البته نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار مواردی از مشکلات استان را برای بررسی اعلام کرده اند که امشب در شورای اداری مطرح خواهیم کرد که مصوبات لازم برای حل آن‌ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم که این سفر به دنبال کار‌های خوبی که در استان انجام شده نقطه عطفی باشد برای رفع مشکلات استان که البته پیگیری استاندار و نمایندگان را می‌طلبد تا مشکلاتی که امروز می‌بینیم دیگر شاهدش نباشیم.

گیلان مقصد پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری بوده و شرکت در جلسه شورای اداری گیلان، نشست با اقشار و نشست با اصحاب رسانه از مهمترین بخش های این سفر یک روزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه