English

برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی با حضور رئیس جمهور

معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی در روز اول اسفند با سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور در مصلای شهر مقدس قم خواهد بود.

برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله اعرافی با اعضا شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور در مدرسه علمیه معصومیه دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در این دیدار گزارشی از فعالیت کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور ارائه داد و افزود: همه گیری کرونا طی دو سال اخیرموجب شده این ستاد با بیش از دو دهه فعالیت با ۳۵ کنگره استانی و ۱۷۱ یادمان شهدا تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه مدیر حوزه‌های علمیه دارای روحیه ولایی و انقلابی است، بیان کرد: در دیداری که با رهبرانقلاب داشتیم ایشان به اثرگذاری و هدفمند بودن کنگره تاکید داشتند و بیان کردند در قم برگزار شود.

سردار محبی نیز در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت هنری و تبلیغی کنگره 4 هزار شهید روحانی ارائه داد و تصریح کرد: برگزاری این مراسم در روز اول اسفند با سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور در مصلای شهر مقدس قم خواهد بود.

 آیت الله اعرافی نیز در این نشست میلاد حضرت زهرا را تبریک گفت و ادامه داد:باید از ظرفیت خبرگزاری حوزه جهت پوشش خبری و انتشار مطالب کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه سراسری ضرورت دارد، عنوان کرد: این کنگره باید به صورت وبینار و سراسری با همفکری بیشتر و کمک نهاد و مراکز حوزوی برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه