English

معاون امور اقتصادی استانداری گیلان:

توسعه زیرساخت های روستایی مانع از مهاجرت به شهرها می شود

معاون امور اقتصادی استانداری گیلان در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر در شفت گفت: اگر روستاییان خدمات مناسبی دریافت کنند و رونق اقتصادی در روستاها ایجاد شود، شاهد مهاجرت به شهرها نخواهیم بود.

توسعه زیرساخت های روستایی مانع از مهاجرت به شهرها می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیدمحمد احمدی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی و تولیدی در شهرستان شفت با بیان اینکه جمعیت در برنامه ریزی ها مهمترین اصل به شمار می آید، اظهار داشت: به زودی با آماده شدن سند آمایش سرزمینی، مبنای حرکت ما به سمت توسعه مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه آرایش جمعیتی در شهرستان شفت با دیگر نقاط استان متفاوت است، افزود: بیشتر بافت این شهرستان روستایی است و این موضوع را می توان فرصت محسوب کرد و از آن به عنوان موتور محرکه توسعه بهره گرفت.

vlcsnap-2019-02-05-13h29m32s816

احمدی تصریح کرد: اگر روستاییان خدمات مناسبی دریافت کنند و رونق اقتصادی در روستاها ایجاد شود، شاهد مهاجرت به شهرها نخواهیم بود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت ها، گفت: باید برای جبران عقب‌ماندگی‌هایی که شهرستان شفت در بعضی شاخص ها دارد، تلاش کرد.

vlcsnap-2019-02-05-13h26m55s151

وی از افتتاح ۳۲ پروژه با بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار درشهرستان شفت همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

احمدی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به نفت در این شرایط بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه طرح بوم گردی از سوی استاندار گیلان برای رونق گردشگری و اقتصاد در استان در دستور کار قرار گرفت، گفت: توسعه  شهرستان شفت بر مبنای کشاورزی، صنعت و گردشگری می باشد و ۳۶۰ واحد بوم گردی در این شهرستان هدفگذاری شده است.

vlcsnap-2019-02-05-13h30m15s663

گفتنی است؛ امروز از 7 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 935 میلیون تومان در شهرستان شفت بهره برداری شد.

در سفر سید محمد احمدی، اورژانس اجتماعی شفت با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان، آسفالت دو رشته راه روستایی در سفیدمزگی و سالک معلم با640 میلیون تومان، یک واحد تولیدی نساجی در شهر صنعتی شفت با بیش از 5 میلیارد و 145 میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

همچنین امروز 3 پروژه تامین آب آشامیدنی در روستاهای صیقلان، سالک معلم و پلنگ پشت (شهرک کادوس) مجموعا به ارزش یک میلیارد و 550 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی