English

با محوریت رشادت های شهدای مدافع حرم؛

نمایش "الهام" در رودسر اجرا می شود /ورود رایگان

مایش "الهام" با محوریت رشادتهای شهدای مدافع حرم، کاری از گروه تئاتر هوسم به نویسندگی لیلا زیتاب زاده و کارگردانی محسن پورنظری در رودسر به صورت رایگان برای علاقمندان اجرا می شود.

نمایش "الهام"  در رودسر اجرا می شود /ورود رایگان

به گزارش خبرگزاری موج و نقل از روابط عمومی ارشاد گیلان، با مجوز رسمی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و به پاس رشادتهای شهدای مدافع حرم، نمایش " الهام " کاری از گروه تاتر هوسم به نویسندگی لیلا زیتاب زاده و طراحی کارگردانی محسن پورنظری در تاریخ ٢٦ بهمن ٩٧ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر به اجرای عموم درخواهد آمد.

در این نمایش که به مناسبت ایام فاطمیه و با موضوع شهدای مدافع حرم تهیه شده است، بازیگرانی چون زهرا سلمی، فوژان ترابی، طاهره سعادت نژاد، کیمیا قربانعلی پور ، پریسا مهدی پور ، پرناز خلیفی، زکیه یحیی پور و دیانا باقری به نقش آفرینی می پردازند.

718911ف

نمایش الهام، متن برگزیده جشنواره کشوری دانش آموزی بوده که در ایام دهه فجر نیز برای مدارس دخترانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان اجرا خواهد شد.

مهران نیک نفس ( دستیار کارگردان )، مقداد غلامی ( انتخاب موسیقی ) و سیده پرستو آریا نژاد بعنوان (مدیر اجرایی)، از دیگر عوامل این نمایش می باشند.

علاقمندان به نمایش می توانند در تاریخ ٢٦ بهمن ٩٧ ساعت ٠٠ : ١٦ با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر ، از این نمایش دیدن نمایند.

قابل ذکر است، بازیگران این اثر در کارگاه تابستانه بازیگری گروه تاتر هوسم حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه