English

همزمان با دهه فجر؛

۵ طرح عمرانی شهرداری آستارا به بهره برداری رسید

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، ۵ طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری بندر آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

5 طرح عمرانی شهرداری آستارا به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  شهردار آستارا امروز یکشنبه در آئین افتتاح همزمان طرح های عمرانی این پروژه ها در شهرک عباس آباد گفت: برای تعریض، بهسازی و زیباسازی خیابان ۲۵ متری شهرک عباس آباد، احداث شبکه جمع آوری هدایت آب های سطحی محوطه گمرک و بلوار جمهوری اسلامی، فاز نخست کانال هدایت آب های سطحی خیابان فارابی، ساماندهی دکه های فلافل فروشان بازار ساحلی و همچنین آسفالت معابر حریم رودخانه مرداب، کوچه جنب کلانتری ۱۲ سابق ۱۶هزار متر مربع آسفالت در مجموع ۲۹ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
جواد معیتی در ادامه با بیان اینکه با تعریض، بهسازی و زیباسازی خیابان ۲۵ متری شهرک عباس آباد، مشکل تردد اهالی بویژه دانش آموزان برطرف شده است، افزود: شعبه دوم شهرداری آستارا در حدود سه ماه کار خود را در شهرک عباس آباد آغاز کرده و شهروندان در صورت نیاز می توانند به دفتر این شعبه مراجعه کنند.
وی با تاکید براینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا برای ایجاد آرامش و رفاه و بر آورده ساختن مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست ، بیان داشت : در آینده نزدیک آتش نشانی در شهرک عباس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه های استارا

اجرای هر پروژه بدون همکاری و تعامل مردم امکان پذیر نیست

فرماندار آستارا نیز در این آئین با تاکید بر اینکه اجرای هر پروژه ای بدون همکاری و تعامل مردم امکان پذیر نیست افزود : مردم شهرک عباس آباد نیاز به توجه بیشتری دارند و شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا با اجرای پروژه های خوب عمرانی در این راستا اقدامات موثری را انجام داده اند.

پروژه های استارا
حسن رستم زاد در پایان با بیان اینکه در پروژه عمرانی آینده، اعتبار ویژه ای به شهرک عباس آباد اختصاص خواهد یافت، افزود: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از طبیعت و منابع خدادادی موجود در این شهرستان می توان رونق اقتصادی و اشتغال زایی ایجاد کرد و از آن به نفع مردم منطقه بهره برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه