English

فرماندار ماسال بیان کرد:

صدور موافقت اصولی برای ۳۶۰ واحد بوم گردی /احداث ۱۰ هتل در سطح شهرستان ماسال

فرماندار ماسال گفت: این شهرستان در زمینه طرح های بوم گردی ن با صدور موافقت اصولی برای 360 واحد بوم گردی تحقق 104 درصدر سهمیه در نظر گرفته شده در سطح استان گیلان پیشتاز است.

صدور موافقت اصولی برای 360 واحد بوم گردی /احداث  10 هتل در سطح شهرستان ماسال

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد جواد عامر در حاشیه ی بازدید از 2 هتل در حال احداث بخش شاندرمن، با بیان اینکه هم اکنون 10 هتل چهارستاره و سه ستاره در سطح شهرستان ماسال در حال احداث می باشد، افزود: با بهره برداری از این هتل ها بیش از 600 تخت به ظرفیت اقامتی شهرستان افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت بالای 90 درصد تعدادی از این هتل ها،  ابراز امیدواری کرد: با تکمیل احداث برخی از این هتل ها، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح آنها باشیم.

سرمایه گذاری 50 میلیاردی بخش خصوصی

فرماندار ماسال ادامه داد: برای احداث این هتل ها بیش از 50 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات دولتی در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری و رونق اشتغال زایی در شهرستان در حال اعطاء است.

عامر با اشاره به برخی دیگر از اقدامات صورت پذیرفته در شهرستان ماسال در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری اقامتی،  خاطرنشان کرد: این شهرستان در زمینه طرح های بوم گردی نیز با صدور موافقت اصولی برای 360 واحد بوم گردی تحقق 104 درصدر سهمیه در نظر گرفته شده در سطح استان گیلان پیشتاز است که امیدواریم با پی گیری و احداث این واحدها شاهد انقلابی بزرگ در صنعت گردشگری شهرستان باشیم.

وی کمبود زیرساخت های اقامتی گردشگری شهرستان علی رغم استقبال گسترده ی گردشگران از جاذبه های گردشگری ماسال و شاندرمن را از نقاط ضعف این شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این واحدهای اقامتی اعم از هتل ها، مهمانپذیر ها و واحد های بوم گردی شاهد رونق در اقتصاد گردشگری، افزایش درآمدزایی و اشتغال زایی برای جوانان شهرستان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه