English

فرماندار شهرستان فومن بیان کرد؛

بهره برداری از ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر

فرماندار فومن گفت: حدود ۶۰ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود قاسم نژاد با اعلام این که حدود ۶۰ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها به طور عمده شامل افتتاح چندین پل روستایی، خانه مسافر، طرح های بوم گردی، طرح های اشتغال زایی، مراکز تولید و عرضه صنایع دستی، آب معدنی، پروژه های گاز، افتتاح بیش از ۱۲/۵ کیلومتر راه روستایی، افتتاح مرغداری، پروژه های برق، روکش آسفالت، طرح های اقتصادی و تولیدی در حوزه های عمران شهری و روستایی، اقتصاد مقاومتی و غیره انجام می شود.

برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر

قاسم نژاد با اعلام این که در طول دهه فجر بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز برگزار خواهد شد، از برگزاری برنامه های ویژه در مراکز بخش ها و روستاهای بزرگ خبر داد و افزود: آموزش و پرورش در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس برنامه های متنوعی خواهد داشت و در کنار آن، هیئت امناء و کانون های فرهنگی مساجد به همراه شوراهای اسلامی و دهیاران  در روستاها برنامه برگزار خواهند کرد.

قاسم نژاد اعلام کرد: همچنین در روز 18 بهمن ماه، کارگاه آموزشی حقوق شهروندی در شهرستان با حضور مدرس برجسته کشوری توسط فرمانداری شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

فرماندار فومن با اشاره به شرایط فعلی جامعه و فشار اقتصادی تحمیلی از جانب دشمنان کشور بر جامعه و دولت، افزود: با وجود فشارها و دشواری ها، دولت با تمام قوا در صدد اجرای پروژه ها و تکمیل طرح های اجرایی در نقاط مختلف شهرستان است و با بهره گیری از ظرفیت های دولتی و خصوصی، بسیاری از پروژه ها افتتاح خواهند شد.

اعلام ۳۶ طرح بومگردی از سوی شهرستان به دستگاه متولی

وی ادامه داد: در مجموع ۳۶ طرح بوم گردی از سوی شهرستان به دستگاه متولی اعلام شد و در نتیجه آن ۱۸۴ واحد بومگردی احداث خواهد شد که به ظرفیت اسکان مسافرین در شهرستان خواهد افزود.

قاسم نژاد با اعلام این که به موجب تلاش مسئولین شهرستان در مجموع، 6/6 میلیارد تومان از محل اعتبارات بحران جهت جبران خسارات شهرستان تأمین اعتبار شده است، از در نظر گرفتن حدود 2/۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی یا تعمیر خانه های روستایی خسارت دیده در قالب تسهیلات رایگان یا کم بهره خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه