English

فرماندار لاهیجان:

به کوری چشم دشمنان چهل سالگی انقلاب را ببینیم

فرماندار لاهیجان گفت: به کوری چشم دشمنان چهل سالگی انقلاب را ببینیم.

به کوری چشم دشمنان چهل سالگی انقلاب را ببینیم

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید اسماعیل میرغضنفری روز پنجشبنه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان اظهارداشت: انقلاب در چهل سالگی به مرز پختگی و تکامل خود رسیده است.

وی افزود:  به کوری چشم دشمنان توانستیم چهل سالگی انقلاب را ببینیم.

فرماندار لاهیجان گفت: امیدواریم که در راستای تکامل نظام به اهداف عالیه نظام رسیده باشیم و در این مسیر خدمتگزاران صادق برای مردم باشیم .

فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی علی رغم همه سختی ها و مضایق که دشمنان قسم خورره نظام درمسر راه بوجود آورد توانست همه بحران ها و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذارد. .

میرغضنفری در ادامه افزود: یاوه های که اخیرا جان بولتون گفت آرزو دارم که چهل سالگی انقلاب  را نبینم و مقام معظم رهبری فرمودند اسلاف شما هم همین آرزوها را داشتند اما استخوان های آنان پوسیده شد وانقلاب باقدرت به راه خود برای رسیدن به اهداف عالیه ادامه میدهد.اگرچه سختی های هم خواهیم داشت اما مهم این است  درکنارهم برای یک هدف وان خدمت رسانی به مردم این مرز بوم بتوانیم پیروز باشیم .

فرماندار  لاهیجان گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و وقتی همه مسئولان در کنار مردم باشند و با مردم بودن نیز برای نظام مشروعیت ایجاد می کند و بدنبال این مشروعیت نیز مقبولیت ایجاد خواهدشد.

میرغضنفری افزود: در سطح شهرستان لاهیجان با چالش هایی مواجهه هستیم و دولت در برخی زمینه ها با مضایق بودجه ای مواجه است و این هنر مدیران و مسئولان است که باید با تدبیر از مشکلات و بحران ها عبور کنند و با حل و فصل مسایل موجب نشاط و امید در مردم شوند.

وی وحدت بین مسوولان را یک ضرورت خواند و ادامه داد: امروز مدیران جامعه باید تلاش کنند از جایگاهی که قرار دارند برای خدمت رسانی نهایت استفاده را بنمایند و برای برون رفت از مشکلات و شرایط فعلی باید در کنار هم و با وحدت و همدلی مسایل را پیش ببرند.

وی اظهارکرد: کار مسوولان خدمت رسانی است و مردم نیز بسیار باهوشند و تشخیص می دهند که چه کاری انجام شده است و در باره رفتار و اقدامات ما قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال پروژه ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: پس از چهل سال از پیروزی انقلاب زمان آزمون و خطا گذشته است و همه باید به گونه ای عمل کنیم تا امکانات موجود بیشترین بهره وری را برای مردم داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان بر همدلی و وحدت مسوولان شهرستان لاهیجان تاکید کرد و یادآورشد:من در شهرستان لاهیجان دستان مخالفان را می بوسم و از همه طیف ها می خواهیم که در کنار هم برای حل مشکلات شهرستان گام برداریم .

وی حضور مدیران در مراسم و جشن های انقلاب را الزامی و اعتقادی دانست و گفت: مدیران مکلفند در جشن ها و آیین های مختلف دهه فجر انقلاب اسلامی و اجتماعاتی نظیر نماز جمعه شرکت کنند.

فرماندار لاهیجان درادامه  با استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی اگر وارد فعالیت های اقتصادی شود و کاری انجام دهد که این کار موجب اشتغالزایی شود و با آن نانی به سر سفره مردم برده شود با کمال افتخار از آن استقبال می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه