English

فاطمه فیلی به‌عنوان رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی لاهیجان معرفی شد

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان و سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

فاطمه فیلی به‌عنوان رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی لاهیجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این آیین ضمن تقدیر از زحمات مرتضی اکبری، فاطمه فیلی به‌عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

امیر جانبازی فرماندار لاهیجان با اشاره به سیاست های دولت محترم مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی تا پایان دولت دوازدهم، افزود: در شهرستان لاهیجان با عنایت به سیاستهای دولت تدبیر و امید و توانمندی و جمعیت بانوان شهرستان روند انتصاب بانوان در پستهای مدیریتی ادامه دارد و در شش ماهه اخیر درصد انتصاب جوانان و بانوان به بیش از ٢٢درصد افزایش یافته است و امید میرود این انتصابات امید، نشاط و انگیزه را به قشر بزرگ بانوان شهرستان بازگرداند.

معرفی رئیس جدید کتابخانه های عمومی لاهیجان

وی همچنین تاکید کرد: که مدیران منتصب همگی جوان و بومی می باشند و قطعا حضور آنان در شهرستان در کنار انگیزه و پشتکاری که به واسطه جوانی ازآن برخوردارند بر پویایی ادارات شهرستان خواهد افزود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در پایان عنوان نمود: مردم فهیم لاهیجان دارای فرهنگی غنی بوده و مطمئنا مروج کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان و استان خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه