English

آیت الله فلاحتی در همایش استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران:

بخشی از آسیب های حوادث رانندگی مربوط به متولیان امور شهری است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:اکنون که شهردار رشت انتخاب شده، امیدواریم در بر طرف کردن چاله خیابان ها، کوچه ها و معابر این شهر توجه ویژه و اساسی داشته باشد.

بخشی از آسیب های حوادث رانندگی مربوط به متولیان امور شهری است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش بزرگ استفاده از کلاه ایمنی با شعار کلاهی برای زندگی در سالن شهدای ناجای رشت با اشاره به وجود مردم فرهیخته، اهل فهم و با معرفت گیلان اظهار کرد: گیلانی ها دارای ویژگی رفتاری بسیار بالا هستند.

وی به عوارض ناشی از حوادث موتور سیکلت سواران در جامعه اشاره کرد و افزود: تلاش نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور در راستای ارتقای سلامت جسم و جوان راکبان موتورسیکلت جای قدردانی دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بخشی از آسیب های حوادث رانندگی مربوط به متولیان امور شهری است، تصریح کرد: اکنون که شهردار رشت انتخاب شده، امیدواریم در بر طرف کردن چاله خیابان ها، کوچه ها و معابر این شهر توجه ویژه و اساسی داشته باشد.

آیت الله فلاحتی در همایش استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران1

آیت الله فلاحتی، خواستار شهری آرام و مطمئن برای راکبان موتورسیکلت سوار و خودروها شد و بیان کرد: امیدواریم شاهد تلاش مسئولان بسیار خوب و خدمتگزار در شهر رشت باشیم.

آمار ۳۸ درصدی تلفات موتورسیکلت سواران در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان نیز در همایش مذکور به تلفات ۳۵ درصدی حوادث ناشی از موتورسیکلت سواران در کشور اشاره کرد و گفت: آمار تلفات مذکور در گیلان ۳۸ درصد اعلام شده که بالاتر از میانگین کشوری است.

آیت الله فلاحتی در همایش استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران2

سردار محمدرضا اسحاقی از کشته شدن ۱۷۰ نفر موتورسیکلت سوار در ۹ ماه امسال در جاده های گیلان خبر داد و افزود: فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در روستاهای استان آغاز شده و امیدواریم این فرهنگ در مناطق شهری گیلان به ویژه رشت گسترش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه