English

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دو دانشگاه در روسیه

در راستای گسترش همکاری های بین الملل در زمینه آموزش و پژوهش و همچنین ایجاد توسعه در این حوزه، دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دو دانشگاه از کشور روسیه، تفاهم نامه همکاری دانشگاهی امضا کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دو دانشگاه در روسیه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در راستای استقرار برنامه راهبردی و بین المللی سازی آموزش و پژوهش و همچنین ایجاد توسعه در این حوزه، به همت مدیریت امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تفاهم نامه همکاری با دو دانشگاه Kabardino-Balkarian State University و Russian New University، امضا شد.

با امضای این تفاهم نامه دانشگاهی، تبادل دانشجو در مقاطع کارشناسی، همکاری در زمینه پروژه های تحقیقاتی، برگزاری دوره دکترای مشترک در رشته های مشخص، بازدیدهای متقابل اعضای هیات علمی، تشکیل کنسرسیوم شبکه و موسسات مشترک، برگزاری کارگاه و سمینار مشترک، اشتراک گذاری نشریات و اطلاعات دانشگاهی، برنامه های همکاری در زمینه های تخصصی و دیگر حیطه های مورد علاقه طرفین امکانپذیر شد، در این زمینه، قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رنکینگ بین المللی روسیه مطرح گردید و مقرر شد، در جهت عملیاتی شدن این مهم برنامه های پیشنهادی ارایه شود.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دو دانشگاه در روسیه

 این تفاهم نامه همکاری، در حاشیه نشست بین المللی دانشگاه های ایران و روسیه منعقد گردید. این نشست با حضور رؤسا و نمایندگان دانشگاه‌های سطح یک ایران و روسیه و جمعی از شخصیت های برجسته علمی و دانشگاهی به میزبانی دانشگاه تهران در مرکز همایش های بین المللی کیش و با رویکرد ارتقاء جایگاه بین المللی دانشگاه های دو کشور برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه