English

طی حکمی از سوی دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور؛

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد

طی حکمی از سوی دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور، حجت الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد به عنوان مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با صدور حکمی حجت الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد را به عنوان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛ نظر به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بررسی‌های به‌عمل آمده از سوابق خدمتی جنابعالی به موجب این ابلاغ  به‌عنوان «عهده‌دار وظایف سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به به‌کارگیری تمام توانمندی‌های خود و همکاری مجموع دبیرخانه استانی در ساماندهی و هماهنگی امور محوله در چارچوب سیاست‌های کلی و اهداف ستاد و در راستای خدمت به توسعه و تعالی فرهنگ و هنر مساجد استان موفق باشید.

رضوانی‌نژاد متولد سال ۴۴ در رشت است که مسئولیت طرح و برنامه مرکز بین المللی تبلیغ در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مسئول نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان و معاونت نهاد دانشگاه علامه طباطبایی از جمله سوابق کاری وی است.

در آئین تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد گیلان که امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد، با اهدای لوحی از زحمات ۲۲ ساله حجت الاسلام پورابراهیم در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تجلیل و محمدعلی رضوانی نژاد به عنوان مسئول جدید دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه