English

به منظور نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛

نخستین جشنواره شعر، داستان و خوشنویسی منطقه آزاد انزلی می شود

همزمان با آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی و به منظور نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اولین جشنواره شعر، داستان و خوشنویسی منطقه آزاد انزلی با نام "رویش" از سوی این سازمان برگزار می شود.

نخستین جشنواره شعر، داستان و خوشنویسی منطقه آزاد انزلی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی کاظمیان مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص دلایل برگزاری این جشنواره فرهنگی اظهار داشت: شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، جریان ‌سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش ‌های اسلامی، تشویق جوانان به بهره گیری از ظرفیت های ادبی و زیبایی شناسی ادبیات فارسی جهت معرفی آرمان های انقلاب اسلامی، معرفی و برجسته‌ سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر و داستان و خوشنویسی جوان انقلاب از جمله اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری می باشد.

وی موضوعات بخش شعر و داستان جشنواره یادشده را آزاد بیان کرد و گفت: محدودیت قالب در زمینه اشعار ارسالی برای شاعران وجود ندارد و شرکت ‌کنندگان می‌توانند حداکثر ٣ اثر منتشر نشده خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره های منطقه آزاد انزلی عنوان کرد: در این جشنواره دانش آموزان مقطع متوسطه مجاز به ارسال آثار خود هستند شرکت ‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات مربوطه به دفاتر مدارس منطقه و دفتر مدیریت فرهنگی و هنری سازمان تحویل نمایند.

جشنواره فرهنگی و هنری

مدیر فرهنگی و هنری با بیان اینکه به ۳ نفر از برگزیدگان این بخش لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا می ‌شود، افزود:  در بخش خوشنویسی نیز همانند بخش قبلی، موضوع و نوع نگارش (خودکار ، قلم) آزاد است.

۳ نفر برگزیده این بخش نیز تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا می گردد

وی با تصریح بر اینکه در آیین اختتامیه به ۳ نفر برگزیده این بخش نیز تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا می گردد، اضافه کرد: درج مشخصات نام و نام خانوادگی، شماره ملی، مدرسه مورد تحصیل، مقطع تحصیلی و شماره تلفن همراه شرکت‌ کنندگان به همراه آثار ارسالی به جشنواره الزامی است و آثار بدون درج مشخصات فوق مورد پذیرش دبیرخانه قرار نمی گیرند و در عین حال راستی ‌آزمایی صحت این موضوع که آثار متعلق به فرستنده است بعد از داوری ابتدایی توسط هیئت داوران انجام می ‌شود.

مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ، ۱۰ دی ماه و زمان برگزاری آیین اختتامیه نیز ۱۵ بهمن ماه مصادف با ایام الله دهه فجر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه