English

در شش ماه ابتدایی امسال صورت گرفت؛

تصویب بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات طرح تکاپو/ اهمیت طرح های اشتغال زایی روستایی برای منطقه آزاد انزلی

در راستای حمایت از طرح های سرمایه گذاری و اشتغال زایی جوامع محلی بیش از 350 میلیارد ریال تسهیلات طرح تکاپو به واحدهای تولیدی و خدماتی منطقه آزاد انزلی پرداخت می شود.

تصویب بیش از  350 میلیارد ریال  پرداخت تسهیلات طرح تکاپو/ اهمیت طرح های اشتغال زایی روستایی برای منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با بیان اینکه از مجموع 510 میلیارد ریال تقاضای ارائه تسهیلات طرح تکاپو شش ماه ابتدایی امسال در این منطقه، بیش از 350 میلیارد ریال به تصویب رسیده و در حال سیر مسیر اداری پرداخت از سوی شبکه بانکی کشور است اظهار داشت: تاکنون در طرح اشتغال فراگیر منطقه، افزون بر 157 میلیارد ریال از مجموع 225 میلیارد ریال درخواست تسهیلات ارائه شده در حال طی مراحل اداری جهت پرداخت از سوی بانک های صادرات، ملی، ملت و توسعه تعاون می باشند.

اهمیت طرح های اشتغال زایی روستایی برای منطقه آزاد انزلی

وی با تصریح بر اهمیتی که سازمان منطقه آزاد انزلی برای طرح های اشتغال زایی روستایی قائل است افزود: در طرح اشتغال روستایی از مجموع 285 میلیارد ریال درخواست تسهیلات، 196 میلیارد ریال در حال طی مراحل اداری در بانک های عامل پست بانک، کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید بوده و در این میان بیش از 28 میلیارد ریال نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص مصوبه آخرین جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی طرح تکاپو گفت که در کارگروه فنی، طرح راه اندازی یک واحد تولیدی مواد غذایی جهت تولید انواع برگر ها، ناگت و شنسل و... با میزان ارائه  100 میلیارد ریال تسهیلات با همکاری بانک توسعه تعاون بررسی و مصوب شد.

تسهیلات طرح تکاپو منطقه ازاد انزلی

مجید فاتحی اضافه کرد: مجری این طرح سرمایه گذاری تولیدی، یکی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان فعال و دارای برند در منطقه آزاد انزلی و استان گیلان است که با فعال سازی یکی از سوله های راکد و غیر فعال شهرک صنعتی شماره یک منطقه، زمینه اشتغال مستقیم حداقل 40 نفر را در این واحد تولیدی پدید می آید.

فعال سازی واحد های تولیدی غیر فعال و ایجاد اشتغال پایدار

وی با بیان اینکه فعال سازی واحد های تولیدی غیر فعال و ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از طرح های سرمایه گذاری بزرگ، دانش بنیان صادرات محور، رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی در سال حمایت از تولید داخلی است، گفت: تاکنون طرح 7 واحد تولیدی به کارگروه مزبور معرفی و سه واحد تولیدی دیگر نیز در حال طی مراحل اداری جهت طرح در کارگروه به منظور تخصیص تسهیلات می باشند.

مجید فاتحی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در محدوده منطقه که نیازمند تأمین سرمایه در گردش جهت افزایش ظرفیت تولید و یا سرمایه ثابت جهت توسعه فعالیت ها می باشند، اعلام می کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه