English

سرپرست شهرداری رشت:

آتش نشانی ارتش همیشه حاضر در سطح شهر/آتش نشانی چیزی جز عشق نیست

سرپرست شهرداری رشت آتش نشانی را ارتش همیشه حاضر در سطح شهر عنوان کرد و گفت: هم صحبتی با آتش نشانان ایجاد آرامش می کند و مردم با مشاهده خودروهای آتش نشانی احساس قوت قلب می کنند.

آتش نشانی ارتش همیشه حاضر در سطح شهر/آتش نشانی چیزی جز عشق نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در مراسم تجلیل از آتش نشانان به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار کرد: هفتم مهرماه سال ۵۹ پالایشگاه نفت آبادان توسط رژیم بعث عراق بمباران شد و هنگامی که آتش نشانان غیور مشغول عملیات اطفای حریق بودند مجدداً پالایشگاه نفت آبادان تحت بمباران رژیم بعثی قرار گرفت و تعدادی از آتش نشانان عزیز به شهادت رسیدند و سال ها بعد این روز به نام روز آتش نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری شد.

مراسم تقدیر +از آتش نشانان

آتش نشانی چیزی جز عشق نیست

وی با اشاره به اینکه آتش نشانی چیزی جز عشق نیست عنوان کرد: آتش نشانان جان برکف در بسیاری از حوزه ها خدمت رسانی می کنند و مسئولیت آنان تنها اطفای حریق نیست.

سرپرست شهرداری رشت بیان کرد: آتش نشانان همه وجود و سلامتی خود را کف دست می گذارند تا جان و مال مردم در امنیت بماند و حتی امروز در روزی که به نام آنان مزین است در ایستگاه های آتش نشانی مشغول خدمت رسانی هستند.

وی یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، شهدای آتش نشان شهرداری رشت و جانبازان آتش نشان را گرامی داشت و گفت: دست همه شما آتش نشانان را می بوسم و به وجود شما افتخار می کنم.

مراسم تقدیر از آتش نشانان

آتش نشانی ارتش همیشه حاضر در سطح شهر

بهارمست آتش نشانی را ارتش همیشه حاضر در سطح شهر عنوان کرد و گفت: هم صحبتی با آتش نشانان ایجاد آرامش می کند و مردم با مشاهده خودروهای آتش نشانی احساس قوت قلب می کنند.

بهارمست با اشاره به مشکلات شهرداری اذعان داشت: شهرداری ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی از گذشته دارد و در ماه حدود ۱۵ میلیارد تومان حقوق پرسنل و مزایای آنان پرداخت می شود.

سرپرست شهرداری رشت مطرح کرد: شهرداری حدود ۷۵ درصد عقب ماندگی حوزه درآمد دارد و تلاش کردیم عقب ماندگی درآمد ۵ درصد بهتر شود ولی هم اکنون ۷۰ درصد عقب ماندگی در حوزه درآمد وجود دارد.

سرپرست شهرداری رشت در پایان ابراز امیدواری کرد که روزهای بهتری برای شهرداری و شهروندان رقم بخورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه