English

پیام فرماندار شهرستان فومن به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار

فرماندار شهرستان فومن به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی که روز خبرنگار نامگذاری شده است، پیامی صادر کرد.

پیام فرماندار شهرستان فومن به مناسبت گرامی داشت  روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود قاسم نژاد در این پیام که یک نسخه از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است، آورده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«هر حادثه وقتى در چاردیوارىِ سکوت و بی‌اعتنایى و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگى دارد به این‌که مبلّغان و خبررسانانى امین، صادق و باانگیزه داشته باشند». (مقام معظم رهبری)

بی تردید خبرنگاران به عنوان چشم بینا، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه هستند که مجاهدانه گام در عرصه روشنگری گذاشته و از طریق نقد منصفانه با ابزار مقدس قلم، سعی در تعالی کشور و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند و بدین لحاظ نقش حیاتی و غیرقابل انکاری در رهنمون شدن جامعه به سمت سعادت و توسعه هرچه بیشتر ایفاء می کنند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه، 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست ‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی، به ویژه شما خبرنگاران محترم مسئلت دارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و مؤید باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه