English

طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری لاهیجان؛

مشاور امور کشاورزی منصوب شد / یک چهره ملی مشاور فرمانداری لاهیجان شد

طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری لاهیجان؛ رضا آزادی به‌عنوان مشاور وی در امور کشاورزی منصوب شد.

مشاور امور کشاورزی منصوب شد / یک چهره ملی مشاور فرمانداری لاهیجان شد

به گزارش خبرگزاری موج از لاهیجان، در حکم امیر جانبازی خطاب به رضا آزادی آمده است: نظر به‌مراتب علمی، تعهد و شایستگی‌های حرفه‌ای، جنابعالی را به‌عنوان مشاور در امور کشاورزی منصوب می‌نمایم امید است با توکل بر خداوند بزرگ و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروز و پایدار باشید.

رضا آزادی از چهره‌های ملی و رئیس سابق پژوهشکده چای کشور است مراسم معارفه او در این سمت برگزار شد.

وی عضو هیات علمی (استادیار پژوهش) و دارای مدرک دکتری تخصصی بیوتکنولوژی گیاهی از دانشگاه مالزی است.

دکتر آزادی از چهره‌های شناخته‌شده ملی هستند

سرپرست فرمانداری لاهیجان بیان کرد: دکتر آزادی از چهره‌های شناخته‌شده ملی هستند که تاکنون خدمات ارزنده‌ای را از ایشان برای حوزه کشاورزی شاهد بودیم.

امیر جانبازی افزود: به سهم خود بسیار خرسندم که توانستیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایشان در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در حوزه کشاورزی شهرستان لاهیجان بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: امیدوارم حضور دکتر آزادی به‌عنوان یک جوان متخصص و تحصیل‌کرده در مجموعه مدیریتی شهرستان زمینه توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر لاهیجان به‌خصوص در حوزه کشاورزی را فراهم آورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: لاهیجان حدود ۲۴ هزار هکتار زمین کشاورزی، ۱۰ درصد سهم استان را به خود اختصاص داده است و از این بابت بسیار پراهمیت است، وجود باغات چای، مزارع برنج و … که در کشور زبان زد است نیز براین اهمیت می‌افزاید.

اجرای طرح کاداستر برای اولین بار در شهرستان لاهیجان

جانبازی گفت: طرح کاداستر با اعتباری بیش از یک میلیارد اعتبار اولیه برای اولین بار در شهرستان لاهیجان در حال اجرا است، در بحث مکانیزاسیون نیز بیش از دو هزار ۸۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی در یک سال گذشته مکانیزه شده و میزان قابل‌توجهی ماشین‌آلات حوزه کشاورزی را افزایش دادیم تا بتوانیم تولید و کیفیت را افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه