English

از ابتدای سال ۹۷ تا کنون؛

یکهزار و ۸۴۱ عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری رشت انجام شد/زمان حضور نیروهای آتش نشانی به محل وقوع حادثه ۴ دقیقه و ۲۱ ثانیه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا اسلامی شهر رشت اظهار کرد: یکهزار و ۸۴۱ عملیات از ابتدای سال توسط سازمان آتش نشانی شهرداری رشت انجام شده که ۹۴۰ مورد مربوط به حریق است.

یکهزار و ۸۴۱ عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری رشت انجام شد/زمان حضور نیروهای آتش نشانی به محل وقوع حادثه ۴ دقیقه و ۲۱ ثانیه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، بابک رمضانی با اشاره به اینکه زمان حضور نیروهای آتش نشانی رشت به محل وقوع حادثه ۴ دقیقه و ۲۱ ثانیه است گفت: طی چند روز اخیر نیروهای آتش نشانی رشت بالغ بر ۱۲ تا ۱۵ ساعت برای اطفای حریق در جنگل های لاکان حضور پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت سازمان عمران در راستای اطفای حریق جنگل های لاکان استفاده کرده ایم تصریح کرد: ۳۵۰ نیروی سازمان آتش نشانی نیازمند لباس مخصوص هستند که باید اعتبار لازم برای این مهم اختصاص پیدا کند.

رمضانی افزود: جذب نیروی جدید برای سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با توجه به احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی در دستور کار است.

افتتاح ایستگاه آتش نشانی کمربندی خرمشهر تا پایان سال جاری

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت به افتتاح ایستگاه آتش نشانی کمربندی خرمشهر تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: مناقصه مربوط به احداث ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر در حال بررسی و انجام است.

وی با اشاره به مشکلات پیرامون ترخیص خودروی سنگین آتش نشانی رشت افزود: مشکلات بالادستی در خروج خودروی سنگین آتش نشانی وجود داشته و در حال حاضر این خودرو در منطقه آزاد انزلی وجود دارد.

رمضانی به مشکلات ایمنی پیرامون بازار رشت اشاره کرد و گفت: یکسری مستند سازی درباره مشکلات پیرامون بازار رشت انجام شده و به زودی در این باره مباحث را به صورت مکتوب به کمیسیون بهداشت ارائه می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه