English

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس خبر داد:

پوشش بیمه‌ای بیماری ام اس، پروانه‌ای، اوتیسم و بیماری‌های متابولیک

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در واکنش به اظهارنظرهایی مبنی بر وجود مشکلات متعدد در مسیر تامین داروی بیماران مبتلا به ام اس یادآور شد: بیماری ام اس به همراه بیماری‌های متابولیک، پروانه‌ای و اوتیسم از جمله بیماری‌های خاص است که امسال برای بهبود دریافت خدمات درمانی تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

پوشش بیمه‌ای بیماری ام اس،  پروانه‌ای، اوتیسم و  بیماری‌های متابولیک

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد حسین قربانی با اشاره به وضعیت درمان بیماران خاص در سال 97 گفت: کمبود منابع و انباشت بدهی‌های بیمه‌ها یکی از دغدغه‌های مهم ما در حوزه ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص بود که در بودجه سال 97 تا حدودی تلطیف و جبران شد.

اعتبارات تخصیص یافته به حوزه سلامت می‌تواند پاسخگوی نیاز بیماران خاص باشد

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اعتبارات تخصیص یافته به حوزه سلامت می‌تواند پاسخگوی نیاز بیماران خاص نیز باشد، ادامه داد: بی‌تردید این اطمینان وجود دارد که تعیین حدود 64 هزار میلیارد اعتبارات به همراه درآمد اختصاصی مراکز درمانی می‌تواند رافع مشکلات حوزه سلامت به ویژه بیماران خاص باشد.

وی در بیان انتظاری که از دولت در حوزه بهبود ارائه خدمات به بیماران خاص وجود دارد تصریح کرد: هم‌اکنون انتظارمان این است که در چارچوب همان قوانینی که در مجلس تصویب کرده‌ و دولت هم متعهد شده که اعتبارات لازم برای اجرای این مصوبات را بپردازد، وزارت بهداشت نیز مصارف و منابع خود را در چارچوب قانون تعیین کند، چرا که اگر این مهم تحقق یابد، مشکلی در جهت تامین منابع حوزه سلامت نخواهیم داشت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در واکنش به اظهارنظرهایی مبنی بر وجود مشکلات متعدد در مسیر تامین داروی بیماران مبتلا به ام اس یادآور شد: بیماری ام اس به همراه بیماری‌های متابولیک، پروانه ای و اوتیسم از جمله بیماری‌های خاص است که امسال برای بهبود دریافت خدمات درمانی تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

اعتبارات بودجه 97 برای حوزه سلامت می‌تواند مشکلات بیماران مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج را برطرف کند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون به نظر می‌رسد اعتبارات تعیین شده در بودجه 97 برای حوزه سلامت می‌تواند مشکلات تمام بیماران مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج را نیز برطرف کرده و به تسهیل روند ارائه خدمات درمانی به این بیماران کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی