English

همزمان با دهه مبارک فجر امسال؛

۵۰ روستا و ۸۷ واحد صنعتی گیلان از نعمت گاز بهره مند شدند

همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران 50 روستا و 87 واحد صنعتی گیلان از نعمت گاز بهره مند شدند.

50 روستا و 87 واحد صنعتی گیلان از نعمت گاز بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  حسین اکبر با  اعلام اینکه 50 روستا و 87 واحد صنعتی از نعمت گاز بهره مند شدند افزود: برای گازرسانی به 50 روستا بالغ بر211 کیلومتر عملیات شبکه گزاری انجام و اعتباری معادل 120میلیارد ریال هزینه شده و امکان بهره مندی بیش از 2 هزار 500 خانوار روستایی از نعمت گاز فراهم شده است.

وی ادامه داد: با بهره مندی این تعداد خانوار از نعمت گاز در دهه مبارک فجر، تعداد خانوارهای بهره مند از گاز طبیعی در گیلان به 831 هزار خانوار رسیده و درصد بهره مندی خانوارهای گیلانی به 97.6 درصد افزایش یافته است.

عملیات گازرسانی به 57 روستای دیگر در حال اجراست

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: هم اکنون عملیات گازرسانی به 57 روستای دیگر در حال اجراست که در صورت تامین بودجه در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

 اکبر همچنین از گازرسانی به 87 واحد صنعتی عمده در سطح استان با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال خبر داد واظهار داشت: گازرسانی به این واحدها سبب صرفه جویی 12 میلیون لیتر فرآورده های نفتی شده است.

عملیات گازرسانی به 62 واحد صنعتی

وی از اجرای عملیات گازرسانی به 62 واحد صنعتی عمده دیگر با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: گازرسانی گسترده در استان زمینه رونق کسب و کار کارگاه های کوچک و محلی در روستاها و مناطق دوردست را فراهم ساخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی