English

خرید ۳۰ هزار و ۴۳۵ تن محولات کشاورزی در گیلان

مدیر تعاون روستایی گیلان از خرید محصولات کشاورزی به مقدار ۳۰ هزار و ۴۳۵ تن به ارزش اقتصادی ۲۵۷ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال خبر داد.

خرید ۳۰ هزار و ۴۳۵ تن محولات کشاورزی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، تیمور رنگیدن در جلسه تعاون روستایی استان با اشاره به ادامه خرید توافقی محصولات کشاورزی و دامی و توزیع نهاده‌ها در گیلان، اظهار کرد: این خرید در مردادماه امسال انجام شده است.

وی افزود: در مرداد امسال ۴۴ هزار و ۶۵۳ تن انواع محصولات کشاورزی، دامی و نهاده‌ها به ارزش اقتصادی ۴۲۳ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی گیلان خرید محصولات کشاورزی را به مقدار ۳۰ هزار و ۴۳۵ تن به ارزش اقتصادی ۲۵۷ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین مقدار خرید محصولات کشاورزی سبوس گندم به مقدار ۱۱ هزار و ۹۰۲ تن بود، افزود: ۵ هزار و ۳۹۰ تن جو و آرد جو، ۴ هزار و ۱۱۹ تن کنسانتره دامی و ۲ هزار و ۴۱۹ تن ذرت و آرد ذرت نیز از دیگر محصولات خریداری شده بود.

رنگیدن خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۱۴ هزار و ۲۱۸ تن پروتئین حیوانی از دامداران خریداری شده که ارزش ریالی آنها ۱۶۵ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال بوده است.

وی گوشت قرمز و سفید، ماهی، شیر و تخم‌مرغ و… را از جمله محصولات پروتئینی خریداری شده در مدت مذکور ذکر کرد و یادآور شد: محصولات کشاورزی و دامی توسط شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی کشاورزی و روستایی استان خریداری شده است.

این مسوول بیشترین خرید محصولات دامی را ۱۳ هزار و ۲۶۰ تن شیر بیان کرد و یادآور شد: این مقدار شیر از دامداران گیلان خریداری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه