English

بهربرداری از ۱۰۵پروژه راه و شهرسازی در گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ازافتتاح ۱۰۵ پروژه در حوزه راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت امسال خبر داد.

بهربرداری از ۱۰۵پروژه راه و شهرسازی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، شعبان‌علی خاوری در جریان بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان با اشاره به افتتاح طرح‌های راه‌سازی در هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت امسال یک‌هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال پروژه راه‌سازی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بهره‌برداری از ۱۰۵ پروژه در حوزه راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: بهسازی و آسفالت آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی از پروژه‌های افتتاحی در استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بهسازی و آسفالت ۲ هزار و ۲۱۲٫۵ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی و روستایی در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: احداثساختمان اداره استاندارد رودبار با زیربنای ۶۱۰ مترمربع در سه‌طبقه، احداثکتابخانه عمومی سلیمانداراب رشت با زیربنای ۶۳۰ مترمربع و بهره‌برداری از یک‌هزار و ۹۰۲ واحد مسکن مهر از جمله طرح‌های افتتاحی راه و شهرسازی استان است.

خاوری با بیان اینکه ۱۶۱ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان با اجرای طرح‌های مذکور بهسازی و آسفالت شده است، تصریح کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۵۱ کیلومتر بهسازی آسفالت در بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی گیلان انجام شده است.

وی به نام‌گذاری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: هفته دولت امسال بیشترین طرح‌های افتتاحی در حوزه راه روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به محرومیت‌زدایی، عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های راه‌سازی در نقاط مختلف به ویژه محروم و روستاها یکی از مهم‌ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خاوری به بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۲۴ خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب با افتتاح طرح‌های مذکور در هفته دولت امسال اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در حوزه راه به مردم گیلان ارائه کنیم

وی، روند روبه رشد فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری را نیازمند اجرای فعالیت‌های عمرانی به‌ویژه بهسازی و توسعه راه‌ها دانست و اظهار کرد: اجرای طرح‌های راه‌سازی از مهم‌ترین محورهای توسعه گیلان محسوب می‌شود و با ایجاد شرایط مطلوب‌تر در راستای رونق صنعت حمل و نقل و اقتصاد استان تلاش می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه