English

بهره برداری از اولین پروژه اصلاح و بازسازی کارخانجات شالیکوبی

فرماندار رضوانشهر از افتتاح اولین پروژه اصلاح و بازسازی کارخانجات شالیکوبی همزمان با هفته دولت در بخش پره سر رضوانشهر خبر داد.

بهره برداری از اولین پروژه اصلاح و بازسازی کارخانجات شالیکوبی

عسکر حسنی پور در گفت و گو با خبرنگار موج از رضوانشهر اظهار کرد: اولین پروژه اصلاح و بازسازی کارخانجات شالیکوبی همزمان با هفته دولت در بخش پره سر رضوانشهر به بهره برداری رسید.

فرماندار رضوانشهر گفت: در راستای کاهش ضایعات و رساندن تولید به حد استانداردهای بین الملی و افزایش بهره وری این چنین طرح هایی در راستای تولید محصولات با کیفیت و کاهش ضایعات به جهت دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

حسنی پور بیان داشت: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برطرف کردن کاهش ضایعات تولید محصولات کشاورزی و صنایع جانبی و تبدلی می باشد.

حسنی پور پروژه تقویت شبکه برق بخش پره سر به صورت متمرکز در روستای لفارود را از دیگر پروژه قابل افتتاح رضوانشهر در هفته دولت عنوان کرد و گفت: این طرح شامل نصب ۵ دستگاه ترانسفورماتور به میزان ظرفیت ۶۰۰ کیلو ولت آمپر، احداث۶۳۰ متر خط فشار متوسط هوایی و ۱۶۰۰ متر خط فشار ضعیف زمینی و هوایی که با اعتباری بالغ بر دو میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه