English

کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم تریاک، شیشه و هروئین در این استان خبر داد.

کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان

احداله احدی در مصاحبه با خبرنگار موج در رشت، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه در بررسی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت اعضای دو باند قاچاق مواد مخدر، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه در عملیات اول، ماموران عملیات ویژه با دستگیری ۴ عضو یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، ۱۴ کیلو و۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند، افزود: تریاک کشف شده با جاسازی در یکدستگاه خودروی پراید توسط متهمی ۵۰ ساله به شهرستان رشت انتقال یافته بود، که با اقدام به موقع ماموران تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.

احدی با اشاره به کشف ۳ کیلو و ۱۶۰ گرم شیشه و هروئین در شهرستان لاهیجان و دستگیری یک متهم ۳۰ ساله گفت: این قاچاقچی یک کیلو و۲۶۰ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۰۰ گرم ماده توهم زای شیشه را در کنسول و سقف یک خودروی جوک جاسازی وارد استان گیلان کرده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه