English

اعضای باند قاچاق مواد مخدر در آمل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

اعضای باند قاچاق مواد مخدر در آمل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج؛ ولی‌الله گنجیان‌مقدم امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان، گفت: از این افراد بیش از سه کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات دو دستگاه خودروی پراید توقیف شدند، افزود: خودروهای توقیفی روانه پارکینگ شده و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی آمل با تأکید بر اینکه عوامل پلیس سه فرد از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر به نام «حمید ر»، «احسان الف» و «حسین ص» را با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دستگیر کردند، گفت: اقدامات ضربتی پلیس با شناسایی مخفیگاه متهمان و کشف دو کیلوگرم ماده مخدر حشیش و یک کیلو و ۵۰۰ گرم ماده افیونی تریاک همراه بود.

این مسؤول با اشاره به کشف ۱۳۰ کیلوگرم گوشت فاسد و غیر بهداشتی از دو عامل تهیه و توزیع این ماده غذایی در شهرستان آمل، یادآور شد: این اقدام با تحقیقات لازم مبنی بر تهیه و توزیع گوشت فاسد با قیمت ارزان در درب منازل شهروندان صورت گرفت.

گنجیان‌مقدم اضافه کرد: متهمان با یک دستگاه خودروی سمند اقدام به پخش گوشت‌های فاسد، غیربهداشتی و آلوده می‌کردند همچنین این افراد با انتقال دام‌های آلوده از استان‌های همجوار و ذبح آن، مواد غذایی فاسد را با مراجعه درب منازل شهروندان و رفتن به تعدادی از مجتمع‌های پذیرایی با قیمت ارزان عرضه می‌کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه