English

پلیس با طرح امنیت محله‌محور اجازه جولان را به اراذل و اوباش را نمی دهد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های ۴۲ گا‌نه امنیت محله‌محور گفت: اجرای این طرح‌ها آرامش مطلوبی را در منطقه ایجاد می‌کند.

پلیس با طرح امنیت محله‌محور اجازه جولان را به اراذل و اوباش را نمی دهد

به گزارش خبرگزاری موج؛ سردار محسن خانچرلی با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های ۴۲ گا‌نه امنیت محله‌محور اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها آرامش مطلوبی در منطقه ایجاد می‌کند.

وی با بیان این‌که مطالبات مردمی و انتظار مسؤولان در خصوص امنیت اجتماعی با قدرت بیش از پیش از سوی پلیس غرب استان تهران پیگیری می‌شود، گفت: با اجرای طرح‌های ۴۲ گا‌نه محله‌محور و امنیت اجتماعی در غرب استان تهران طی هماهنگی با مقامات قضائی شناسایی اراذل و اوباش، دستگیری سارقان، مال‌خران، کنترل صنوف، گاراژها و توقفگاه‌ها، انبارها و نقاط بارانداز کالای قاچاق در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این‌که بر اساس درخواست شهروندان غرب استان تهران اجرای طرح‌های ۴۲ گا‌نه امنیت اجتماعی و محله‌محور با محوریت برخورد با اوباش، قاچاقچیان کالا، سوخت، رمالان، سارقان، مال‌خران اموال مسروقه، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان کارتن‌خواب و متکدیان خیابانی از آغاز سال به‌طور مستمر و جدی اجرا می‌شود، بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با مقام قضائی تمام متهمان دستگیرشده در جریان این طرح‌ها پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که اراذل و اوباش، سارقان و مال‌خران دستگیرشده توسط پلیس تحت کنترل هستند، تصریح کرد: توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم و پیگیری جدی آنها مورد تأکید خدمتگزاران مردم در مجموعه پلیس غرب استان تهران است.

خانچرلی خاطرنشان کرد: این اقدامات و طرح‌های پلیس به‌ طور مستمر و هرماه یک‌بار به‌ صورت استانی اجرا می‌شود و تداوم خواهد داشت تا افراد فرصت‌طلب نتوانند از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با همکاری مأموران پلیس آگاهی نیروی انتظامی غرب استان تهران و اداره بهداشت و درمان گشت‌های ویژه و مشترکی راه‌اندازی شده است که به‌صورت موردی مراجعه و تخلفات واحدهای صنفی را کنترل می‌کنند.

رئیس پلیس غرب استان تهران ابراز کرد: طرح‌های ضربتی مبارزه با عرضه داروی غیرمجاز، تقلبی و قاچاق به‌ صورت استانی انجام خواهد شد و در این طرح‌ها به‌ صورت همزمان در هرماه واحدهای صنفی تحت بازدید و کنترل پلیس و مأموران شبکه بهداشت قرار خواهند گرفت تا این طرح‌ها اثرات مثبتی در غرب استان تهران داشته باشد.

وی با بیان این‌که اجرای موفق طرح‌های پاک‌سازی و امنیت اجتماعی مستلزم همکاری صمیمانه مردم و پلیس است، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری و زشتی با اقتدار برخورد می‌کند و اجازه جولان را به اراذل و اوباش نخواهد داد.

خانچرلی با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح‌های ۴۲ گا‌نه ارتقای امنیت اجتماعی و محله محور متذکر شد: ایجاد جو روانی مثبت و ارتقای امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و انتظامی است و در این میان ناجا همواره پیشگام تأمین امنیت در سطح جامعه بوده است و با هنجارشکنان در همه زمینه‌ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می‌توان دید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه