English

طی جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان؛

راهکارهای راه اندازی دوباره کارخانه آجرماشینی گنبدکاووس بررسی شد

کارخانه آجرماشینی گنبدکاووس از سه سال پیش به علت بدهی به شرکت های خدمات رسان مانند آب ، برق و گاز تعطیل و 120 کارگر آن بیکار شده بودند شروع به کار خواهد کرد .

راهکارهای راه اندازی دوباره کارخانه آجرماشینی گنبدکاووس بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان، تولید در کارخانه آجرماشینی گنبدکاووس پس از 3 سال از سرگرفته می شود .

در جلسه صبح امروز ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان  که در محل این کارخانه در آزادشهر برگزار و راهکارهای راه اندازی دوباره این کارخانه بررسی شد.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان اظهارکرد: در این جلسه با موافقت شرکت های خدمات رسان به صاحب این کارخانه فرصت چند ماهه برای پرداخت بدهی داده شد و به زودی گاز این شرکت وصل خواهد شد.

وی افزود: با وصل گاز این شرکت ، تولید در این کارخانه از سر گرفته می شود و همه 120 کارگر  آن که بیکار شده بودند به سرکار خود باز خواهند گشت .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان پرونده واحد های تولیدی که دچار مشکل شده اند را بررسی و پس از اطمینان از این که صاحبان این کارخانه ها ، واقعا به دنبال تولید هستند به آنان برای راه اندازی مجدد و برداشتن موانع کمک می کنند.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز بارها اعلام کرده ایم که توقیف واحد های تولیدی ممنوع است و باید بانک ها و مدیران سازمان های مرتبط مانند صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با حضور دادگستری دور یک میز جمع شوند و برای ادامه تولید در واحد های دچار مشکل ، راهکار ارائه دهند.

هادی هاشمیان افزود: از ابتدای امسال تا کنون 21 واحد تولیدی برای حل مشکلات خود به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در گلستان مراجعه کرده اند که با کمک دبیرخانه ستاد دوباره به چرخه ی تولید بازگشتند.

به گفته ی هاشمیان، راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده های واحد های تولیدی در دادسراها ، دادگاه های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره های اشنایی قضات با محیط کسب و کار را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر