English

مسئول اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان گلستان خبر داد :

بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی در مسابقات قرآنی هر ساله با هم رقابت می‌کنند

سید رضا حسینی خبر از برگزاری مسابقات قرانی عترت و نماز در بین دانش آموزان و فرهنگیان در گلستان داد .

بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی در مسابقات قرآنی هر ساله با هم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، مسئول اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به مشارکت بالای دانش آموزان در مسابقات قرآن و عترت، گفت: بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی در مسابقات قرآنی هر ساله با هم رقابت می‌کنند.

سید رضا حسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات کشوری در آق‌قلا با اشاره به اینکه مسابقات قرآن در 4 مرحله برگزار می‌شود، اظهارداشت: هر ساله این مسابقات با شرکت بیش از 80 هزار دانش‌آموز در استان برگزار می‌شود.

مسئول اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: این مسابقات در 4 مرحله آموزشگاهی با رقابت 80 هزار نفر آغاز می‌شود و 20 هزار دانش‌آموز راهی مرحله شهرستانی می‌شوند و در نهایت 1500 دانش‌آموز رتبه برتر به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: در مرحله استانی این رقابت‌ها که نیمه دوم اسفند آغاز می‌شود رتبه های برتر به مرحله کشوری راه می‌ یابند.

مسئول اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد : ما در این مراسم از دانش‌آموزان شهرستان آق قلا که رتبه‌های برتر کشوری را از آن خود کرده‌اند، تجلیل می‌کنیم تا انگیزه این دانش‌آموزان افزایش یابد و زمینه فرهنگ‌سازی قرآنی در منطقه ایجاد شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان آق‌قلا هم در این مراسم افزود: یکی از مسابقات مهمی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود و بسیار مورد توجه دانش‌آموزان قرار دارد، مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

محمود نسرکانی تاکید کرد: در مرحله آموزشگاهی سال گذشته بیش از 5 هزار دانش‌آموز با هم رقابت کردند که یک‌هزار دانش‌آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند.

وی تصریح کرد :21 دانش آموز شهرستان آق قلا در مرحله استانی حائز رتبه‌های برتر شدند که از آنها تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر