English

اسدالله قره خانی صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان بیان کرد :

مدیران استانی باید در شرایط سخت دستگاه‌های مربوطه را مدیریت کنند و این هنر مدیریت است

شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد : در استان دوربرگردان‌های نوک منقاری خلق کرده‌ایم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد .

مدیران استانی باید در شرایط سخت دستگاه‌های مربوطه را مدیریت کنند و این هنر مدیریت است

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در حادثه تصادف رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در گلستان، این مسئول قربانی ضعف زیرساخت در استان شد.

 اسدالله قره خانی صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار کرد: مدیران استانی باید در شرایط سخت دستگاه‌های مربوطه را مدیریت کنند و این هنر مدیریت است.

وی با اشاره به حادثه تصادف رئیس تامین اجتماعی کشور در جاده کردکوی – گرگان، تصریح کرد: این مسئول قربانی ضعف زیرساخت‌های گلستان شد و همین نبود دوبرگردان در این مسیر نشان دهنده ضعیف بودن زیرساخت‌های استان است.

قره خانی افزود: در استان دوربرگردان‌های نوک منقاری خلق کرده‌ایم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این مشکلات باید حل شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه گلستان در حوزه آب شرب مشکلات فراوانی دارد، اظهار کرد: ۱۴ حلقه چاه برای تامین آب شرب در استان حفر شده که ضعیف شدن سفره‌های زیرزمینی را به دنبال داشته و این فشارها بیشتر روی شهرستان علی آباد کتول بوده است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی پروژه جزیره آشوراده گفت: تمام تلاش ما این است تا این فعالیت عمرانی به سرعت انجام شود تا امید مردم استمرار داشته باشد و باید با استقرار در این جزیره کار را آغاز کرد.

قره خانی در پایان گفت: دیدن تابلوی منابع طبیعی سمنان در گلستان موجب رنجش ما شده و به مدیریت استان خدشه وارد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر