English

امام جمعه اهل سنت کیش :

رئیس جمهور در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسید

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: ایران اسلامی با شهادت رئیس جمهور و همراهانش متاثر و غمگین شد و این غم بزرگ در ذهن ایرانیان ماندگار است.

 رئیس جمهور در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسید
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، شیخ یعقوب شمس در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان از آیت الله رئیسی به عنوان خادمِ دلسوز یاد کرد و گفت: رئیس جمهور در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسید و برای آسایش مردم از جان خود مایه گذاشت.

وی گفت: بزرگترین افتخار رئیس جمهورِ شهید که از او الگوی خدمت ساخت، خادمی اهل بیت علیهم السلام بود.

شیخ یعقوب شمس، تواضع و اخلاص، خدمت بی منت و سعه صدر را از ویژگی‌های آیت الله رئیسی برشمرد و گفت: ایشان همیشه بین مردم بود و در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله در مناطق روستایی، صعب العبور و بیابان‌ها به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه خدمت می‌کرد.

امام جمعه اهل سنت کیش، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله رئیسی به عنوان عالمی برجسته و مجاهدی پرتلاش و خادم الرضا یاد کرد.

وی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و عزاداری رئیس جمهور شهید و همراهانش تشکر کرد و گفت: مردم ایران همواره قدرشناس مسئولان خدمتگزار هستند.

شیخ یعقوب شمس، شهادت رئیس جمهور شهید، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در تبریز، وزیر امور خارجه کشورمان و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند خواستار علو درجات را برای آنان خواستار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه