English

در نشست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای مجمع سازندگان کیش

راهکارهای گذر از فصل کم فروغ گردشگری کیش مرور شد

رحیم سرهنگی گفت: رفع مشکلات کلان جزیره کیش در سایه همدلی و همکاری تمام ذینفعان دست یافتنی است.

راهکارهای گذر از فصل کم فروغ گردشگری کیش مرور شد

، رحیم سرهنگی، در نشست با اعضای مجمع سازندگان کیش که در دفتر این انجمن برگزار شد؛ بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در رونق و طی مسیر توسعه کیش تاکید کرد. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و این سازمان، نوید بخش گذر از مشکلات حفظ و جذب سرمایه گذاران است؛ خاطر نشان کرد: بکارگیری اختیارات قانونی بخش دولتی در کنار بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی زمینه ساز تحقق این مهم است.

وی ضمن استقبال از برگزاری و تداوم این گونه جلسات افزود: از آنجایی که اعتقادراسخ داریم که حیات جزیره کیش درگرو حضور سرمایه گذاران و افزایش فعالیت آنان است؛ از اینرو در راستای رفع موانع سرمایه گذاران، مذاکره با مسئولان کشوری و نهادهای دولتی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: علاوه بر مذاکره با مسوولان بالادستی و نهادهای مربوطه که بصورت مستمر ادامه دارد؛ همزمان طی جلسات درون سازمانی با حضور معاونان و مدیران این سازمان، کاهش فرایندهای اداری و بررسی راهکارهای لازم درخصوص رفع مشکلات سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش را پیگیری می کنیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست چگونگی حمایت و تقویت بخش خصوصی برای گذران تابستان و فصل کم فروغ گردشگری و الزامات رونق سرمایه گذاری با همکاری بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش نیز پیشنهاداتی در جهت پیشبرد پروژه ها و کسب و کارها ارائه کردند. 

گفتنی است در این نشست وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و مهدی ادیبان سرپرست معاونت گردشگری این سازمان حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه