English

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش:

پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سوداگر مرگ با بیش از19 کیلو انواع موادمخدر خبر داد.

 پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، سرهنگ "علی اصغر جمالی" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی یک قاچاقچی مواد مخدر را که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد در سطح فعالیت داشته و در سنوات گذشته نیز چندین مرحله دستگیر و روانه زندان شده بود را شناسایی و تحرکات وی را تحت کنترل قرار دادند که مشخص گردید، قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از شهر های همجوار به جزیره کیش را دارد.

وی افزود: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضایی و با همکاری نیروهای پایگاه دریابانی متهم را در حین ورود به جزیره کیش طی یک عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر کردند.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: از این قاچاقچی بیش از 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابان کیش در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است و این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه