English

شهردار جدید یاسوج:

زیرساخت‌ها و معماری شهر یاسوج با نام پایتخت طبیعت ایران فاصله زیادی دارد

شهردار یاسوج گفت: زیرساخت‌ها و معماری شهر یاسوج با نام پایتخت طبیعت ایران فاصله زیادی دارد.

زیرساخت‌ها و معماری شهر یاسوج با نام پایتخت طبیعت ایران فاصله زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، نستهن مقدم در مراسم تکریم و معارفه شهرداران قبلی و جدید یاسوج که با حضور مسوولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه خدمات و امکانات شهری باید در شان و جایگاه مردم باشد و البته در همه جای شهر باید این امکانات توزیع شود، اظهار کرد: شهرداران گذشته برای توسعه شهر یاسوج خدمات فراوانی ارائه دادند، ولی زیرساخت‌ها و معماری این شهر با نام پایتخت طبیعت ایران فاصله زیادی دارد.

مقدم با بیان اینکه ساختار و زیرساخت‌های شهر یاسوج متناسب با یک شهر نوپا نیست، افزود: یاسوج پایتخت طبیعت ایران و نگین جنوب کشور است، بنا براین می‌طلبد که برای معماری و زیباسازی شهر تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به معضلات شهری یاسوج، اضافه کرد: کاهش حجم ترافیک، سینما و پارک‌های محله‌ای برای شهر یاسوج ضرورت دارد.

شهردار یاسوج بیان داشت: عدم مبلمان شهری، حجم گسترده ترافیک و معماری نامناسب مشکلات زیادی را برای شهر رقم‌زده است.

وی با بیان اینکه در زمینهٔ فضای سبز اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: برای جذب توریست و گردشگران باید در زمینهٔ فضای سبز تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

شهردار یاسوج بابیان اینکه بدون تعارف یاسوج نیازمند توجه ویژه مردم است، گفت: ازنظر من، مردم برابر هستند، سیاست ما توزیع خدمات شهری در نقاط مختلف شهر برای توسعه پایدار است و باید امکانات و خدمات شهری متناسب با شأن و جایگاه مردم در همه جای شهر توزیع شود.

وی اضافه کرد: مشارکت دادن مردم در توسعه شهر از اولویت‌های کاری شهرداری یاسوج است، و مردم برای توسعه شهر خود به میدان بیایند.

مقدم تاکید کرد: شهر یاسوج فرصت مناسبی برای کسب‌وکار گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه آمده‌ام که یاسوج را به عنوان الگوی شهر سبز معرفی کنم، افزود: بنابر این فرهنگ سازی و رعایت حقوق شهروندی لازمه این کار است و ماها نباید به طور مثال با ریختن یک زباله قامت یک مرد را خم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر