English

صدور حکم شهردار یاسوج در هاله‌ای از ابهام / همه بی‌اطلاع هستند

صدور حکم شهردار یاسوج از سوی وزارت کشور در هاله‌ای از ابهام است.

صدور حکم شهردار یاسوج در هاله‌ای از ابهام / همه بی‌اطلاع هستند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، با انتخاب شهرداران از سوی شوراهای اسلامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، حکم برخی از شهرداران همانند شهردار دهدشت، چرام، مادوان و گچساران از سوی وزارت کشور اعلام و تأیید شد، اما هنوز خبری از تأیید حکم «نستهن مقدم» شهردار یاسوج نیست.

هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این باره به موج گفت: هنوز هیج خبر رسمی و غیررسمی در خصوص ابلاغ شهردار یاسوج به ما اعلام نشده است و به محض صدور حکم شهردار مرکز استان و ابلاغ آن بدون شک به اطلاع مردم خواهد رسید.

اکبریبا بیان اینکه نباید به طرح مسائل جانبی فضا را به سمت و سو حاشیه برد، اظهار کرد: روال قانونی حکم شهردار یاسوج در استان و وزارت کشور انجام گرفته است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: با توجه به تغییراتی که در سطح وزارت کشور و استانداران صورت گرفته است، به همین دلیل در صدور حکم شهردار یاسوج تأخیر به وجود آمده است.

اکبری با بیان اینکه خرسند هستیم که یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد آقای افشانی در معاونت وزارت کشور مشغول به کار شده‌اند، تصریح کرد: همین تغییرات شاید دلیل اصلی در تأخیر حکم شهردار بیش از 50 شهر، مرکز استان و بالای 200 هزار جمعیت شده است.

وی گفت: هر گونه خبری در این رابطه را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفته است؛ هیچ اطلاعی از صدور حکم و ابلاغ شهردار یاسوج ندارم و تا زمانی که حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار مرکز این استان به دست ما نرسد، در این خصوص نمی‌توان هیچ سخنی بیان کرد و ما هم منتظر نظر نهایی وزارت کشور در این ارتباط هستیم.

پژمان نیک‌اقبالی تاکید کرد که حکم نهایی شهردار یاسوج هنوز به ما ابلاغ و اعلام نشده است.

به گزارش موج، اخیراً در سطح رسانه‌ها و فضای جامعه مطرح شده است که حکم شهردار یاسوج از سوی وزارت کشور رد شده است، که عبدالکریم عزیزی مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفته است: هیچ اطلاعی در دست نیست و باید از طریق وزارت کشور پیگیری شود.

عزیزی اظهار کرد: حکم شهردار یاسوج توسط وزارت کشور تائید می‌شود و استان هیچ دخالتی نمی‌تواند، بکند. ما هم منتظر نظر نهایی وزارت کشور در این رابطه هستیم و تا اعلام نظر وزارت کشور نمی‌توان هیچ حرفی زد.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: من واقعاً نمی‌دانم که حکم شهردار یاسوج از سوی وزارت کشور صادر شده است یا خیر.

علی اکبری‌تبار سخنگوی شورای شهر یاسوج در رابطه می‌گوید؛ روال قانونی صدور حکم برای آقای نستهن مقدم شهردار یاسوج انجام گرفته است و دیگر باید منتظر وزارت کشور باشیم.

به گزارش موج، با این وجود و اظهار بی‌اطلاعی مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد شایعاتی که در باره رد حکم «نستهن مقدم» از سوی وزارت کشور در سطح جامعه وجود دارد، قوت می‌گیرد. اما همچنان باید منتظر روزهای آینده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه