English

مهدی شهسواری :

برای راه اندازی مجدد کارخانه آبمیوه پاکدیس قلعه گنج تلاش می کنیم

فرماندار قلعه گنج در حاشیه بازدید از کارخانه تعطیل شده آبمیوه پاکدیس گفت: راه اندازی مجدد کارخانه از طریق واگذاری به سایر متقاضیان در دستور کار است .

برای راه اندازی مجدد کارخانه آبمیوه پاکدیس قلعه گنج تلاش می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، مهدی شهسواری، فرماندار شهرستان قلعه گنج در حاشیه بازدید از کارخانه تولید آبمیوه پاکدیس در گفتگو با خبرنگار موج بر لزوم احیای مجدد این کارخانه تاکید و خاطر نشان کرد :کارخانه تولید آبمیوه پاکدیس قلعه گنج از طرح های اقتصاد مقاومتی است که در سال 1394 با اشتغالزایی 30 نفر و با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی راه اندازی شد.

وی با بیان سرمایه گذاری 6 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در این کارخانه گفت : کارخانه تولید آبمیوه وبسته‌بندی پاکدیس با ظرفیت تولید ۲۰ میلیون پاکت آبمیوه در سال 94 شروع بکار کرد  اما بخاطر مشکلاتی متاسفانه این کارخانه تعطیل و نیروهای شاغل در این کارخانه تولیدی بیکار شدند.

وی با بیان طرح های فرمانداری قلعه گنج برای احیاء مجدد این کارخانه گفت : برای راه اندازی مجدد این کارخانه از طریق واگذاری به سایر متقاضیان  سرمایه گذاران بخش صنعتی و تغییر کاربری آن به منظور توسعه ویا ایجاد صنایع تولیدی و فراوری محصولات شهرستان برنامه هایی در دستور کار است .

رسول دادخدائی سرپرست کارخانه پاکدیس نیز با بیان تاسف از تعطیلی این کارخانه گفت : آلودگی آب ، بالا بودن هزینه های حمل و نقل انتقال آبمیوه به ارومیه ، نداشتن بازار فروش وپروانه بهره برداری از علل تعطیلی این کارخانه می باشد .

وی گفت :  کارگران این کارخانه بیکار یا به کارخانه آهک انتقال پیدا کردند و در حال حاضر بیش از یکسال و نیم این کارخانه تعطیل می باشد.

یحیی مالکی، مدیر شهرک های صنعتی جنوب کرمان نیز در این بازدید با بیان حل مشکل آب شهرک صنعتی قلعه گنج خاطر نشان کرد : در حال حاضر آب شهرک صنعتی قلعه گنج از طریق چاه استیجاری تامین میشود که این چاه استیجاری کافی و جوابگوی نیاز صنایع نیست به همین دلیل مجوز جهت حفر چاه جدید تامین آب شهرک صنعتی اخذ و بزودی عملیات حفاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج، طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج از سال 1393 به پیشنهاد رزم حسینی، استاندار اسبق کرمان و مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان محروم قلعه گنج در دست اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر