English

محمدرضا علیزاده:

بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی؛ هنری و دینی در دهه فجر امسال برگزار می شود

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اجرای 411 برنامه شاخص فرهنگی، هنری و دینی از سوی این اداره کل و نهادها و دستگاههای عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر خبر داد

بیش از 400 برنامه فرهنگی؛ هنری و دینی در دهه فجر امسال برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر اداره کل ارشاد کرمان سخن افزود : 40 برنامه شاخص در حوزه های مختلف از سوی این اداره کل با حضور و همراهی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و  و رسانه اجرا می شود .

علیزاده ادامه داد : در شهرستانهای شمالی و شرقی استان کرمان نیز با محوریت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های متنوع و متعددی طراحی و درنظر گرفته شده است  به طوری که بر اساس گزارشهای ارسالی ،در 14 شهرستان استان  نزدیک به یکصد برنامه برای اجرا در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است .

مسوول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به برنامه های ادارات و نهادهای عضو این کمیته تصریح کرد : از سوی دستگاههای عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر نیز 271 برنامه شاخص و عمده همسو با شرح وظایف و مسوولیت های دستگاهها در نظر گرفته شده است که در دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد .

وی ادامه  داد: تمامی این برنامه ها به تناسب شرایط و محدودیتهای ناشی از کرونا و نظر داشت و  رعایت دستور العمل های بهداشتی تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد .

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین به برنامه‌های کمیته مساجد استان خبر داد و افزود:  ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در 654 کانون فرهنگی و هنری براساس رسالت و مأموریت خود، برنامه های فرهنگی و هنری را در قالب طرح ملی «ایران قوی» دنبال می کند. امسال در قالب طرح ملی «ایران قوی» و جریان «فهما» و بر اساس سه شبستان و 12 رواق فعالیت فرهنگی و هنری در حوزه مسجد دنبال می شود.

مسوول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کرمان در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما آثار فرهنگی فراوانی بر جای گذاشته است که در داخل و خارج از مرزهای کشور می توان اثرات آن را مشاهده کرد .

وی افزود : امیدواریم بتوانیم ارزش های والای این انقلاب را که ثمره مجاهدتهای حضرت امام خمینی (ره ) و حاصل خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی است  را بیش از پیش گسترش دهیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر