English

توسعه واحدهای تولیدی، استقلال اقتصادی جامعه را به دنبال دارد

استاندار کرمانشاه گفت: هرگونه توسعه و گسترش واحدهای تولیدی استقلال اقتصادی و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.

توسعه واحدهای تولیدی، استقلال اقتصادی جامعه را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اسداله رازانی امروز در مراسم طرح توسعه شرکت پویش چاپ که با حضور مدیرعامل دخانیات کشور، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، با تبریک طرح توسعه شرکت پویش چاپ به متصدیان و مدیران این مجموعه افزود: هر فرد مسلمان و وطن‌دوستی از چنین اتفاقاتی خوشحال و خرسند می‌شود زیرا این‌گونه طرح‌ها استقلال اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: جا دارد از مسئولین ذی‌ربط و مدیران این شرکت که با اهتمام و جدیت موجبات توسعه پویش چاپ را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: همواره حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریتی استان را از تولیدات داخلی اعلام کرده‌ام زیرا توسعه این‌گونه واحدها در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری هست که منتج به استقلال اقتصادی و اشتغال‌زایی جوانان خواهد شد.

دکتر رازانی تصریح کرد: هرگونه تلاش و فعالیتی برای توسعه واحدهای تولیدی قابل‌تقدیر و ستایش است و جا دارد که از این فعالیت‌ها در عرصه تولید داخلی تقدیر و تشکر نمایم و برای متصدیان مجموعه پویش چاپ و دیگر تولیدکنندگان که با توانمندی و تجارب خود گامی ارزشمند در راستای رونق اقتصادی گام برمی‌دارند، آرزوی توفیق بیش‌ازپیش نمایم.

سه عنصر دانستن، توانستن و خواستن عامل پیشرفت است

همچنین در این مراسم عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سه عنصر دانستن، توانستن و خواستن عامل پیشرفت و توسعه است و هرکدام از این عناصر نباشد ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

وی بیان داشت: برای اینکه پیشرفت کنیم باید همواره این سه عنصر را مدنظر داشته باشیم.

مصری با اشاره به همت و پیگیری مدیریت پویش چاپ برای پیشرفت گفت: مدیریت این مجموعه هم عنصر دانستن و توانستن و هم عنصر خواستن را بکار گرفتند و امروز با این طرح توسعه خود موفق شدند که ۵۰ درصد از تولید لفاف‌های دخانیات را به دست بگیرند و تا ۵ ماه آینده این رقم به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و این محصول در داخل کشور و بوسیله این شرکت تولید خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با پیگیری و تلاش‌های مدیریت شرکت دخانیات کشور که طی چند مدت گذشته اقدامات مؤثری برای استفاده از تولیدات پویش چاپ انجام داده‌اند به‌تدریج مصرف واردات لفاف‌های دخانیات از خارج قطع گردد.

وظیفه‌داریم از تولیدات داخلی حمایت کنیم

در ادامه این مراسم همچنین مدیرعامل شرکت دخانیات ایران نیز گفت: ما هم تکلیف و هم وظیفه‌داریم که از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

مصیب محمدیان شمالی افزود: جنگ امروز جنگ اقتصادی است و ما با همکاری و همراهی با یکدیگر باید تلاش کنیم که از تولیدات داخلی و منافع اقتصادی و قطع شدن نیازهای کشور به خارج حمایت کنیم.

وی بیان داشت: درصورتی‌که تولیدات در کشور وجود داشته باشد هیچ ایرانی حاضر به وارد نمودن همان تولید از خارج نیست لذا همین‌جا اعلام می‌کنم که تولیدکننده‌ای که بتواند تولیدات شرکت دخانیات را تأمین کند حاضر به انعقاد قرارداد با چنین شرکتی هستیم.

امروز موفق به تولید لفاف‌های دخانیات در کشور شدیم

در ادامه فرید نوروزیان مدیرعامل شرکت پویش چاپ هم گفت: خوشبختانه امروز پس از چندین سال تلاش و پیگیری موفق به طرح توسعه این شرکت باهدف تولید لفاف‌های دخانیات در کشور شدیم.

وی افزود: پویش چاپ از سال ۱۳۸۳ که تأسیس شد اقدامات مربوط به تولید لفاف‌های بسته‌بندی در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی توسط این شرکت صورت گرفت و کارکنان بومی برای کسب تجارب جدید به کره جنوبی اعزام شدند و بعدازآن هم تکنسین‌ها و مهندسین این کشور به مدت ۶ ماه برای انتقال تجربیات خود در این شرکت حضور پیدا کردند زیرا تلاش برای ارتقاء کیفیت همواره از برنامه‌ها و اهداف ما هست.

مدیرعامل شرکت پویش چاپ بیان داشت: تا قبل از ۸۳ و فعالیت این شرکت تمام تولیدات لفاف‌های بسته‌بندی از خارج وارد می‌شد اما پس از سال ۸۳ این کار توسط این شرکت انجام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه