English

شهادت مقامی والا در نزد خداوند منان و افتخار و وظیفه ای بزرگ برای بازماندگان است

اسداله رازانی گفت: شهادت یک مقام والاست که هم شهید را به رستگاری می‌رساند و هم افتخار وظیفه ای خطیر را برای جامعه و خانواده شهید باقی می گذارد.

شهادت مقامی والا در نزد خداوند منان و افتخار و وظیفه ای بزرگ برای بازماندگان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، مشاور عالی استاندار و هیئت همراه صبح امروز جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی در منزل شهید نیک عزم و شهید کرمی که در حادثه تروریستی ریجاب به درجه رفیع شهادت رسیده بودند؛ حضور یافتند.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر این نکته که شهادت این عزیزان در این حادثه ناگوار موجب تألم و تأثر فراوان شد در ادامه اظهار کرد: این عزیزان همراه کاروان مسئولین دولتی برای خدمت به مردم عازم منطقه بودند که توسط اشرار و ضدانقلاب به طرزی ناجوانمردانه به رگبار بسته شدند و به فیض شهادت رسیدند.

این مدیر ارشد افزود: خانواده‌های این شهدا دارای سابقه‌ای انقلابی بوده و در طول دوران دفاع مقدس برای این نظام و انقلاب جان‌فشانی‌ها کرده‌اند و حال فردی از این خانواده‌ها به فیض شهادت نائل شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: خانواده‌های کرمی و نیک عزم عزیزان خود را ازدست‌داده‌اند و این خود غم بسیار بزرگی است ولی در چنین شرایط دشواری در دین مبین اسلام توصیه به صبر شده است.

رازانی ادامه داد: شهید نیک عزم و شهید کرمی به گواه مدیران و همکاران ایشان از افراد بسیار کارآمد سیستم اداری بوده و اهل خدمت صادقانه به مردم شریف استان بودند.

این مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برخی صفات برجسته خداوند تبارک‌وتعالی پرداخت و گفت: خداوند رحمان و رحیم است و این صفات خداوندی در تمامی سوره‌های قرآن کریم در عبارت بسمه اله الرحمن الرحیم عنوان‌شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: این خداوند رحمان و رحیم در قرآن کریم وعده کرده که هر جا صدمه‌ای بی‌دلیل به خانواده‌ای وارد شود خداوند عوضش را جبران می‌کند. به‌ویژه کسی که درراه هدف والای دینی و خدمت به جامعه اسلامی دچار صدمه شده باشد برکات بسیاری به خانواده‌اش بازمی‌گردد و شهید نزد خداوند محشور می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشا اله با تلاش‌های گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی عاملین این حادثه تروریستی دستگیر و به مجازات خواهند رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه