English

کشتارگاه کنگاور به چرخه تولید و عرضه محصولات دامی پیوست

رئیس شبکه دامپزشکی کنگاور از آغاز فعالیت مجدد کشتارگاه دام در این شهرستان خبر داد و گفت: کشتارگاه کنگاور به دلیل پاره‌ای از مشکلات بهداشتی و وضعیت نامناسب خروجی فاضلاب با دستور قضایی پلمب‌شده بود.

کشتارگاه کنگاور به چرخه تولید و عرضه محصولات دامی پیوست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین صالحی پلمب کشتارگاه دام شهرستان کنگاور را طی اقدام مشترک اداره دامپزشکی، محیط‌زیست و شبکه بهداشت این شهرستان عنوان کرد و گفت: این کشتارگاه با اخذ دستور قضایی از دادستانی شهرستان، آبان سال گذشته پلمب شد.

به گفته وی، پس‌از این اقدام شهرداری کنگاور آمادگی خود را برای برطرف کردن مشکل این کشتارگاه اعلام کرد و پس از اخذ استعلام‌های مجدد از شبکه بهداشت و محیط‌زیست بارأی کمیسیون و اخذ دستور از مقام قضایی این کشتارگاه مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.

صالحی به اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری کنگاور در خصوص راه‌اندازی مجدد این کشتارگاه اشاره کرد و ادامه داد: نصب ریل کشتار دام سنگین، بالابر برقی، اره برای شقه کردن لاشه‌ها، تعویض پوشش کف ساختمان و سرامیک کاری بدنه‌ها و سقف، طراحی و ساخت چاه سپتیک، محوطه‌سازی، تعویض درب‌های ورودی کشتارگاه و همچنین ساماندهی سلاخان ازجمله اقدامات انجام‌شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شبکه دامپزشکی کنگاور و همکاری بخش خصوصی، پروانه تأسیس یک واحد کشتارگاه صنعتی دام نیز در این شهرستان صادرشده است.

رئیس شبکه دامپزشکی کنگاور با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحد صنعتی آغاز شده و مراحل ساخت‌وساز آن در حال اجراست، یادآوری کرد: قراردادهای لازم برای نصب تجهیزات با شرکت مجری طرح، بوسیله مالک کشتارگاه منعقد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه