English

دیدار خادمان کریمه اهل بیت(س) با خانواده شهید رحیمی در کرمانشاه

کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) با حضور در منزل شهید فرض اله رحیمی با خانواده این شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

دیدار خادمان کریمه اهل بیت(س) با خانواده شهید رحیمی در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در دومین روز از سفر به استان کرمانشاه و در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور در منزل یکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، پیام‌آور رحمت و کرامت شدند.

خادمین آستان مقدس بانوی کرامت در دیدار با خانواده معظم شهید فرض اله رحیمی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و سلامت؛ از صبر و استقامت والدین و خانواده این شهید والامقام تجلیل کردند.

کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در این دیدار ضمن تقدیم هدیه متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به خانواده معظم شهید رحیمی، با بیان و تجدید خاطرات شیرین شهید از زبان خانواده‌ گرانقدرش، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

شهید فرض اله رحیمی در سال 1342 در یک خانواده مذهبی در شهرستان هرسین دیده به جهان گشود. این شهید والامقام با شرکت فعالی در مبارزات انقلابی داشته و بعد از پیروزی انقلاب در سال 61 به عضویت سپاه پاسداران درآمده وعازم خدمت مقدس سربازی شد و در این دوران در چندین عملیات بزرگ در جنوب کشور شرکت داشت.

با اتمام خدمت مقدس سربازی، پس از مدتی کوتاه در شهر کرمانشاه، به صورت داوطلب به جبهه بازگشت و به عنوان مربی غواصی در تیپ نبی اکرم(ص) واحد اطلاعات عملیات مشغول به انجام وظیفه گردید که همزمان شد با عملیات والفجر۹ و با نقشی تأثیرگذار در این عملیات شرکت کرد و مجروح شد.

شهید رحیمی هیچگاه نمی نشست و همیشه در حال تلاش برای دفاع از انقلاب بود و از این منطقه به آن منطقه حضوری فعال داشت. این شهید والامقام 17 اسقند 1365 در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گردید وبه اربابش سید الشهدا پیوست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه